بازگشت «سعید براتی» به کشور پس از 476 روز اسارت

فرمانده مرزبانی کشور از بازگشت «سعید براتی»؛ سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه 96 در میر جاوه، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار «قاسم رضایی» با اعلام این خبر گفت: با تلاش و حمایت فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی، «سعید براتی»؛ سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه 96 در میر جاوه، به آغوش خانواده بازگشت.

گفتنی است 6 اردیبهشت ماه 96 خبر «درگیری مأموران هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح و شهادت تعدادی از آنها» منتشر شد.

آن روز فرمانداری و استانداری خبر را تایید کردند اما تعداد شهدا و مجروحان مشخص نبود بر اساس آخرین اخبار در روز ششم و هفتم اردیبهشت از میان هنگ 12 نفره مرزبانی میرجاوه 10 نفر شهید شدند و روز بعد مشخص شد که 9 نفر شهید و 2 نفر مجروح و یک نفر مفقود شده است.

شهدای حادثه میرجاوه ستوان سوم حمیدرضا جهان‌تیغ، ستوان سوم محسن دایی‌زاده ،ستوان سوم علی پودینه،سرباز وظیفه مهدی امینی، سرباز وظیفه حجت کاظمی، سرباز وظیفه صادق خدادادی، سرباز وظیفه امیری مکاری، ، سرباز وظیفه حسن طاهریان، سرباز وظیفه معین بیانی و مجروحان سرباز داود باشتنی و مرتضی ادنی بودند و سعید براتی تنها مفقود شده حادثه میرجاوه بودند و حالا پس از 476 روز اسارت به وطن بازگشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 965212

وب گردی

وب گردی