مهلت انتخاب رشته بدون آزمون کنکور سراسری امشب پایان می یابد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتخاب کد رشته محل های تحصیلی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری 97، امروز  پایان می یابد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، انتخاب کد رشته محل های تحصیلی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری 97، از 15 مرداد ماه 97 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز، تعداد ۶۲ هزار و ۷۴۵ نفر نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی که پذیرش در آن ها در آزمون سراسری 97 صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد، اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت کد رشته محل های تحصیلی آزمون سراسری 97 که گزینش در آن ها بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود و تا ساعت 24 امروز پایان می پذیرد، به کلیه علاقه‌مندان به انتخاب این گونه کد رشته محل های تحصیلی اکیدا توصیه می شود که در این مهلت باقی مانده، نسبت به انتخاب کد رشته محل های مربوط اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی سازمان سنجش ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965228

وب گردی

وب گردی