جهان در آیینه ایسکانیوز

هفته آینده رهبران برخی از کشورها برای بررسی موضوع آوارگان و حل دیپلماتیک بحران سوریه، ریزش ارزش پول ملی ترکیه، روابط روسیه و ... با هم دیدار خواهند کرد. اخبار دنیا را در هفته آینده با ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جهان در هفته آینده با تحولات و اتفاقات مهمی روبرو می شود که طی آن رهبران کشورهای مختلف تصمیمات مهمی در مورد آینده مناسبات و بحران های بین المللی اتخاذ می کنند. ابتدای هفته صدر اعظم آلمان میزبان رئیس جمهور روسیه خواهد بود.


سفر خاورمیانه- اروپایی مشاور امنیت ملی آمریکا
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به دنبال نشست هلسینکی، هفته آینده در ژنو با مقامات روس دیدار می‌کند.


لبنان در تلاش برای حل بحران آواراگان سوری
ترافیک دیدار با مقامات روس در هفته آینده با سفر وزیر خارجه لبنان به این کشور و دیدار با مقامات عالی این کشور از جمله وزیر خارجه روسیه ادامه خواهد یافت. «جبران باسیل» برای بررسی پرونده آوراگان سوری در لبنان و گفتگو در مورد نحوه پایان دادن به بحران سوریه با «سرگئی لاوروف» دیدار می کند.


جهان در انتظار اجلاس سران
نشست چهارجانبه سران به‌ زودی در استانبول برگزار می‌شود و سران چهار کشور روسیه، ترکیه، آلمان و فرانسه به منظور دست‌یابی به راه‌حل‌های آغاز فرآیند سیاسی در سوریه از طریق گفت وگوی ملی و مطابق با قوانین بین‌المللی با هم دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

نتانیاهو در دادگاه

روز جمعه نیز، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پاسخگویی به اتهام فساد مالی در دادگاه حاضر خواهد شد. نتانیاهو بارها اتهامات مربوط به این رسوایی را تکذیب کرده و مدعی شده است که پلیس هیچ مدرکی پیدا نمی کند. پرونده 4000 -که خطرناک ترین پرونده علیه نتانیاهوست.

انتهای پیام /

کد خبر: 965284

وب گردی

وب گردی