اتصال به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه از طریق شماره تماس ۱۲۹

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: برای اولین بار در استان اصفهان امکان اتصال به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه از طریق شماره تماس ۱۲۹ فراهم شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امکان اتصال به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه از طریق شماره تماس ۱۲۹ در استان فراهم شد.

وی گفت: مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در سال ۸۴ با هدف ارائه مشاوره به مردم در زمینه مسایل حقوقی تأسیس شد و این مرکز در چند سال اخیر و با عنایت ویژه رییس دستگاه قضا به این موضوع، در بخش‌های مختلف تقویت شد و در زمینه ارائه مشاوره حقوقی دستاورد‌های مطلوبی به دست آورده است.

این مقام قضایی در استان اصفهان در ادامه افزود: خدمات این مرکز از دو طریق یکی تماس با تلفن گویا با شماره‌های (۱۲۹ و ۰۹۶۹۹) و مراجعه به وب سایت مرکز (www.moshaver۱۲۹.ir) صورت می‌گیرد و در سال گذشته حدود ۹۷۰ هزار ارتباط مردمی برای مشاوره با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.

خسروی وفا گفت: با تماس با تلفن گویای مرکز ارتباطات مردمی همشهریان می‌توانند خدماتی همچون ارائه مشاوره حقوقی از سوی مشاوران، محاسبه مهریه، خدمات الکترونیک قضایی و صندوق انتقادات و پیشنهادات را دریافت کنند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط معاونت آماری و فن آوری اطلاعات دادگستری استان و نیز تعامل با مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، از این پس شهروندان استان می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۲۹ با مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ارتباط مستقیم برقرار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965347

وب گردی

وب گردی