اعلام زمان بررسی فراخوان های جذب دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای زمان بررسی صلاحیت عمومی فراخوان های جذب کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی دو سال گذشته را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز از دانشگاه فنی و حرفه ای، متقاضیان جذب کارشناسی ارشد فراخوان سال های ۹۵ و ۹۶ و دکتری تربیت بدنی فراخوان سال ۹۵، که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی معاونت آموزشی دانشگاه و سامانه نور رضوی به آن‌ها اطلاع رسانی شده است باید با توجه به رشته تحصیلی مورد تقاضا و براساس جدول زمانبندی اعلام شده مراجعه کنند.

این افراد باید برای شرکت در آزمون PE و جلسه بررسی صلاحیت علمی(برای کارشناسی ارشد) و جلسه صلاحیت علمی صرفا برای (دکتری تربیت بدنی)، با به همراه داشتن اصل مدارک و مستندات مربوط به سوابق زیر به آدرس های اعلام شده مراجعه کنند.

سوابق اعلام شده پژوهشی و آموزشی

پژوهشی : مقالات منتشر شده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره های ملی و بین‌المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی.

داوری در مجله معتبر علمی و یا هیأت علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت های فناوری.

آموزشی: (سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته های آموزشی).اجرایی(عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیات تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به عنوان عضو هیات علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه های تخصصی).

عدم مراجعه به منزله انصراف از فراخوان تلقی شده و دانشگاه هیچ مسوولیتی در این خصوص نخواهد داشت. متقاضیان مذکور برای اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکیhttps://tvu.ac.ir/boss مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965442

وب گردی

وب گردی