انجام ۱۲ عمل جراحی رایگان شکاف کام و لب توسط پزشک نیکوکار

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای انجام اعمال جراحی خیریه شکاف کام و لب در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیروس ریسباف، رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این عمل نیکوکارانه 40 بیمار را ویزیت کرد و بر روی 12 بیمار عمل جراحی انجام داد.

دکتر ریسباف درباره هدف از حضور در این عمل خداپسندانه گفت: انجام عمل خیر علاوه بر اینکه تاثیرات معنوی شگرفی بر فرد نیکوکار دارد باعث رفع نگرانی یک خانواده می شود.

وی همچنین بر نقش مشارکت اجتماعی در تامین سلامت تاکید کرد و اظهار داشت: هر یک از ما اعضای خانواده نظام سلامت، اگر حتی گامی کوچک برای تامین صحت و یا ارتقای آگاهی های مردم درباره مسائل مرتبط با سلامت برداریم، به مصداق انجام کار خیر خواهد بود و ضمن کمک به پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری ها و ارتقای بهداشت، اثرات معنوی قابل توجهی در پی خواهد داشت.

انجام عمل خیر علاوه بر اینکه تاثیرات معنوی شگرفی بر فرد نیکوکار دارد باعث رفع نگرانی یک خانواده می شود

وی با اشاره به اینکه حضور در این بیمارستان و آشنایی با مردم خونگرم بجنورد بسیار باعث خرسندی بود، ادامه داد: در هر زمانی که دانشگاه علوم پزشکی این شهر و هر استانی درخواست کند برای انجام اعمال جراحی در قالب خیریه اعلام آمادگی می کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 965468

وب گردی

وب گردی