گشوده شدن درب انبار‌های احتکار کالا‌های میلیاردی روی مردم کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با دستور مقامات قضائی کار توزیع اقلام احتکاری در استان کرمان آغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، دادخدا سالاری با اشاره به فک پلمب انبار‌های احتکار کالا در کرمان گفت: این کالا‌ها در فاصله زمانی کمتر از ده روز از زمان کشف، با هدف تنظیم بازار و رفع نیاز‌های مردم به بازار تزریق شده اند.


وی در خصوص شیوه توزیع اقلام اساسی مردم گفت: پس از فک انبار‌ها با حکم ونظارت مقام قضائی، اقلام در محل‌هایی که از قبل توسط سازمان صنعت، معدن وتجارت مشخص شده است با نظارت مقام قضائی، پلیس وتعزیرات به فروش می‌رسد.

دادستان کرمان با بیان اینکه هیچ محدودیت خاصی در فروش اقلام نداریم، اعلام کرد: شهروندان کرمانی می‌توانند برای خرید لوازم خانگی (برقی) و سرمایش و گرمایشی به چهار راه نیکزاد واقع در بزرگراه یادگار امام (ره) (اتحادیه تعاونی) مراجعه کنند.


سالاری با اشاره به اینکه ما بقی کالا‌های اساسی مردم در فروشگاه‌های مورد تایید توزیع خواهد شد، گفت:طی جلسات متعددی که برگزار شد، دغدغه اصلی این است که این اقلام در اختیار نیازمندان واقعی قرار گفته و جلوی سوء استفاده‌های بعدی گرفته شود.


وی در پایان ابراز امیداوری کرد: با ادامه بحث مبارزه با احتکار و اخلال گران نظام اقتصادی و توزیع این اقلام در بین شهروندان بازار به تعادل مطلوب برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 965499

وب گردی

وب گردی