مهدویان: «ماجرای نیمروز2» را به جشنواره می رسانیم

نویسنده و کارگردان گفت: لاتاری تجربه خیلی جذابی بود و امیدواریم از این تجربه‌ی خوب در فیلم‌های بعدی بتوانیم استفاده کنیم.

محمدحسین مهدویان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: «ماجرای نیمروز ۲» با حضور الناز شاکردوست جلوی دوربین رفته است. الناز شاکردوست در این فیلم نقش یک نیروی امنیتی ام آی ۶ را بازی می‌کند که در زمان جنگ تحمیلی در ایران نفوذ کرده است.

گفتنی است؛ «ماجرای نیمروز1» فیلمی به کارگردانی و محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم به ترور‌های سال ۱۳۶۰ به دست گروه سازمان مجاهدین خلق ایران می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر به عنوان رئیس جمهور توسط مجلس شدت می‌گیرند.

مهدویان افزود: «لاتاری تجربه خیلی جذاب بود، هر فیلمی یک تجربه است و کارگردان از واکنش‌های تماشاگر یاد می‌گیرد و از آن برای فیلم‌های بعدی استفاده می‌کند.»

وی در پایان عنوان کرد: «برای جشنواره فجر مشغول به کار هستیم و با سرعت پروژه را پیش می‌بریم و امیدواریم این کار مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.»

محمدحسین مهدویان کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است که برای ساخت «ایستاده در غبار» مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را نیز دریافت کرد. وی برای «ماجرای نیمروز» برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت کرد و در هنگام دریافت این جایزه (سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) را مهم‌ترین جایزهٔ جشنواره نامید.

انتهای پیام/

کد خبر: 965565

وب گردی

وب گردی