جزئیات ویرایش انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در پذیرش دانشجو بر مبنای سوابق تحصیلی، برای اولین بار این امکان وجود دارد که فرد بتواند در چند زیر گروه آزمایشی نیز انتخاب رشته داشته باشد.

امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امکان ویرایش در سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، تا پایان هفته ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در صورتی که فرد در انتخاب رشته خود، اشتباه کند، امکان ویرایش برای او وجود ندارد؛ اما این امکان تا پایان هفته ایجاد خواهد شد که بتواند انتخاب رشته خود را اصلاح کند علاوه بر آن؛ در پذیرش دانشجو بر مبنای سوابق تحصیلی، برای اولین بار این امکان وجود دارد که فرد بتواند در چند زیر گروه آزمایشی نیز انتخاب رشته داشته باشد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرض کنید رشته دیپلم یک فرد علوم تجربی بوده است، او می تواند علاوه بر گروه علوم تجربی، در گروه های ریاضی و علوم انسانی نیز انتخاب رشته کند. البته این امکان در حال حاضر در سایت ما وجود ندارد اما تا پایان هفته محقق خواهد شد همچنین زمانی که گزینه ویرایش انتخاب رشته فعال شود، داوطلبانی که از فعالان حوزه بسیج باشند می توانند کد بسیج فعال خود را در فرم انتخاب رشته اعمال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965568

وب گردی

وب گردی