بر ماجرای «م.ر» هم سرپوش مى گذارند

رئیس فدراسیون واردات ایران گفت: جاى سوال است که ارزیابى دوستان در خصوص مشاور خودرویى وزیر صنعت چه بوده و چه چیزى در این آدم دیده بودند که تا این حد شیفته‌اش شدند؟

فرهاد احتشام زاد، رئیس فدراسیون واردات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اقتصادى ایسکانیوز به خبرهایى که روز گذشته درخصوص بازداشت شدن «م.ر» در رسانه‌ها منتشر شد واکنش نشان داد و اظهار داشت: «م.ر» از نزدیکان شریعتمدارى بوده؟ او مشاور خودرویى وزیر و نیز رئیس انجمن صنفى کارفرمایى واردکنندگان بود که تحت نظارت وزارت کار بوده است و به طور منطقى وزارت کار باید بر عملکرد آنها نظارت مى‌کرد.

رئیس فدراسیون واردات ایران خاطرنشان کرد: یک نامه با پاراف شریعتمدارى ارسال شد که اعلام کرده بودند از آن هیچى ترخیص نشده و ما فقط توصیه کردیم، که اینجور مشخص است به احتمال زیاد توصیه آنها منجر به عمل شده است و به دنبال خود بازداشت مشاور خودرویى وزیر صنعت را به همراه داشته است.

احتشام زاد افزود: «م.ر» را تا زمانى مى‌گفتند مشاور وزیر است بعد اعلام کردند مشاور کمیسیون اصل ٩٠ شده است، جاى سوال است که ارزیابى دوستان در خصوص این آدم چه بوده و چه چیزى در این آدم دیده بودند که تا این حد شیفته او شده بودند؟

او گفت: پس حالا چه اتفاقى رخ داده که او را گرفتند؟ هم‌دستان او چه کسانى هستند؟ آیا مشاور کسانى بوده که به آنها اشتباه مشاوره داده؟ آیا مسئولان در انتخاب فرد مذکور اشتباه کردند؟ این ها تماما مسائل و سوال هایى است که در خصوص این فرد پیش آمده و احتمالا هم قرار است درپوش روى آن گذاشته شود تا خیلى از مسائل باز و بازگو نشود.

احتشام زاد در پایان با تاکید بر آنکه هیچ وقت قرار نیست تا از اینگونه خطاها الگو بگیریم، گفت: مسائلى که از «م.ر» به گوش من رسیده است غیررسمى است به همین دلیل در حال حاضر نمى توان در این خصوص مسائل را باز کرد؛ زیرا هیچ گرنه منبع موثقى در خصوص صحبت ها وجود ندارد و مطرح کردن آنها جایز نیست.

کد خبر: 965669

وب گردی

وب گردی