ثبت نام 25 هزار و 828 نفر در دوره‌ کاردانی فنی حرفه ای

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام 25 هزار و 828 نفر در دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: اصلاحیه و کدرشته‌محل‌های جدید دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۷ اعلام شد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است 25 هزار و 828 نفر در دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال جاری ثبت نام کرده اند، این افراد با توجه به اصلاحیه هایی که در سایت سازمان سنجش قرار داده شده است، می توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام و پذیرش برای داوطلبان دوره‌ های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در این دوره تا روز پنجشنبه اول شهریور ۹۷ تمدید شده است، در همین راستا لازم است متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: اطلاعات مربوط به شهریه، گروه، زیرگروه، عناوین رشته‌های تحصیلی و دیپلم‌های دارای اولویت پذیرش و کد دیپلم‌های در اولویت پذیرش هر زیرگروه و گروه آموزشی در دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۳۹۷ ارائه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 965851

وب گردی

وب گردی