رئیس جمهور بعد از دیدار با رهبر انقلاب در مجلس حضور می‌یابد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور پس از دیدار با رهبر انقلاب در مجلس حضور می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز ، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست غیر علنی امروز خانه ملت، در جمع خبرنگاران در تشریح نشست غیر علنی صبح امروز پارلمان، اظهار داشت: جلسه غیر علنی امروز با حضور آقای امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی و معاونان وی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه گزارش مفصلی از اقدامات و اتفاقات بسیار مهمی که در عرصه دفاعی کشور صورت گرفته است ارائه شد.

سخنگوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: رئیس جمهور پس از دیدار با رهبری در مجلس حضور می‌یابد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در ادامه یادآور شد: از مواردی که طی گزارشی به نمایندگان ارائه شد بحث های موشکی، بهره برداری از هواپیمای جدید جنگی، پهپادها و ناوشکن های مختلفی بود که در عرصه های دفاعی مشغول خدمت هستند.

نعمتی همچنین تصریح کرد: در این جلسه امیر حاتمی از اتفاقات خوبی که در عرصه دیپلماسی دفاعی در این مدت اتفاق افتاده گزارشی مفصل ارائه کرد، همچنین گزارشی در مورد حضور ایران در مجامع دفاعی دنیا ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به فضایی که در حواشی کشور اتفاق افتاده، نوع تعاملاتی که باید با کشورهای همسایه باشد و احترام به همسایگان مورد بحث قرار گرفت، همچنین بر این موضوع تاکید شد که باید تیم های تروریستی از منطقه پاک شود.

نعمتی در مورد تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: آمریکایی ها حرف های زیادی می زنند، ما هم از اقدامات دفاعی خود استفاده می کنیم، آمریکایی ها حتما به این موضوع به خوبی پی برده اند که اقدامات نظامی ما پیشگیرانه خواهد بود.

کد خبر: 965864

وب گردی

وب گردی