اعطای تسهیلات ویژه به دانشجویان رشته های داروسازی و علوم پزشکی

دبیرخانه نمایشگاه ایران‌فارما، به منظور حضور و مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان، تسهیلات ویژه ای را برای دانشجویان رشته های داروسازی و علوم پزشکی در نظر گرفته است. تلاش برای ایجاد فرصت‌های شغلی و تحصیلی دانشجویان حوزه های داروسازی و علوم پزشکی از جمله اهداف اساسی نمایشگاه ایران فارما است.

به گزارش ایسکانیوز با توجه به استقبال سال گذشته رشته های داروسازی از بازدیدهای دانشجویی، دبیرخانه نمایشگاه ایران فارما تورهای بازدید ویژه دانشجویان رشته‌‌های علوم پزشکی و داروسازی برگزار می کند.
تورهای دانشجویی به منظور بازدید هدفمند و ایجاد فضایی جهت آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی برپا خواهد شد. همچنین با توجه به برگزاری همزمان سومین نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با چهارمین نمایشگاه ایران فارما، همچون سال گذشته به دانشجویان و اعضای هیئت علمی رشته‌های مرتبط بن کارت تخفیف خرید کتاب اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در این تورها و بهره مندی از تسهیلات می‌توانند با شماره‌های 6-88203845 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی www.iranpharmaexpo.com مراجعه کنند.
برپایی "سومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی"، " دومین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور" ،" هفتمین همایش طلای سبز ( با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در وارد شدن به بازار داروهای طبیعی) و کارگاه‌‌‌های آموزشی و موردکاوی ویژه متخصصان دارویی، صاحبان سرمایه و دانشجویان داروسازان و مهندسین فعال در صنعت دارو از دیگر رویدادهای جانبی نمایشگاه ایران فارما خواهد بود.
چهارمین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته 2 الی 4 مهر در مصلی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 965883

وب گردی

وب گردی