ارائه گزارش عملکرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به مقام معظم رهبری

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: گزارشی از عملکرد تک تک بندهای ۲۴ گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تهیه شده که پس از جمع بندی توسط فرمانده ستاد تقدیم مقام معظم رهبری خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، سیدحمید پورمحمدی دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حاشیه جلسه امروز این ستاد اظهار داشت: گزارشی توسط دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و سازمان برنامه و بودجه تهیه شده و عملکرد تک تک بندهای ۲۴ گانه سیاست های اقتصاد مقاومتی در آن مورد بررسی قرار گرفته است. بعضی از آنها دارای عملکرد مثبتی است و برخی دیگر نیاز به عملکرد بیشتری دارد که این گزارش پس از جمع بندی توسط فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی تقدیم مقام معظم رهبری خواهد شد.

وی افزود: مهمترین بحث امروز ارزیابی چگونگی عملکرد بندهای ۲۴ گانه مصوبات این ستاد و بررسی آن بر پایداری اقتصاد برای افزایش مقاومت اقتصادی بود.

پورمحمدی ادامه داد: موضوع دیگری که از چندماه پیش در دستور کار قرار گرفته، مقابله فعالانه با تحریم ها است که در این مدت بیش از ۴۵ مصوبه داشتیم. این مصوبات نیاز به نظارت سریع تر دارد و به صورت ماهیانه از سوی سازمان برنامه و بودجه بر آن نظارت می شود و گزارش نظارتی آنها امروز در جلسه قرائت شد که در بعضی موارد کار با سرعت پیش رفته و در موارد دیگری نیاز به تحرک بیشتری وجود دارد.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در پایان تاکید کرد: یکی از حوزه هایی که باید در مقابل تحریم ها از آن حفاظت و حمایت کنیم موضوع حمل و نقل است که در جلسه قبل حمل و نقل دریایی بررسی شد و در جلسه امروز نیز موضوع حمل و نقل هوایی مطرح شد که گزارش مفصل آن را وزیر راه و شهرسازی اطلاع رسانی خواهد کرد.

کد خبر: 965937

وب گردی

وب گردی