سبقت «آسیایی های خر پول» از «مگ» در باکس آفیس این هفته/ «ماموریت غیر ممکن» در رده پنجم

«آسیایی‌های خرپول» با فروشی ۲۵.۲ میلیون دلاری در راس باکس آفیس آمریکا در هفته گذشته قرار گرفت.

گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم های صدر نشین باکس آفیس این هفته بررسی کرد.

یک کمدی رمانتیک به نام «آسیایی‌هایی خرپول» ‌ساخته جان ام.چو با فروشی ۲۵.۲ میلیون دلاری در سه روز آخر هفته، موفق شد تا راس باکس آفیس آمریکا را از آن خود کند. این فیلم در پنج روز به فروشی ۳۴ میلیون دلاری دست یافت.

این فیلم که نخستین فیلم استودیویی هالیوودی با بازیگران آسیایی است بر مبنای رمان پرفروش کوین کوان ساخته شده است. هنرپیشه‌های فیلم کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو هستند.

در ۲۵ سال گذشته این اولین فیلمی است که تمام بازیگرانش آسیایی هستند. پس از فیلم «باشگاه جوی لاک» در سال ۱۹۹۳ این اولین فیلم یک استودیو هالیوودی است که غالب نقش‌های برجسته و اصلی را آسیایی-آمریکایی‌ها برعهده دارند و از این بابت این فیلم نقطه عطف مهمی برای هالیوود به‌شمار می‌آید.

۴۰ درصد مخاطبان این فیلم پرفروش را که محصولی از کمپانی برادران وارنر است، آسیایی‌ها تشکیل دادند. ۶۸ درصد تماشاگران فیلم را زنان تشکیل داده بودند و ۶۴ درصد مخاطبان آن بالای ۲۵ سال سن داشتند.

این فیلم که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده موفق شد تا در هفته نخست اکرانش موفقیت فیلم‌هایی چون «پلنگ سیاه» و «برو بیرون» را کسب کند.

فیلم «مگ» فیلم پرفروش هفته پیش این هفته با فروشی ۲۱.۲ میلیون دلاری در مکان دوم جای گرفت و باز هم موفقیت برادران وارنر را ثابت کرد زیرا این فیلم نیز محصول همین کمپانی است. «مگ» در هفته دوم از مکان نخست به مکان دوم آمده و در ۱۰ روزی که از اکرانش می‌گذرد در مجموع ۸۳.۸ میلیون دلار در باکس آفیس آمریکا فروش کرده است.

این فیلم در بازار بین‌المللی نیز همچنان در مکان نخست فروش است و ۶۷ میلیون دلار فروش کرده است تا در مجموع فروشش در بازار جهانی را به بیش از ۲۳۰ میلیون دلار برساند.

فیلم مایل ۲۲ Mile ۲۲ ۲۰۱۸ یک فیلم اکشن ماجراجویی و هیجان انگیز آمریکایی جدید به کارگردانی پیتر برگ با بازی مارک والبرگ است. این فیلم دیگر تازه‌وارد هفته است که با فروش ۱۳.۶ میلیون دلاری در جایگاه سوم قرار گرفته است.

ستارگانی چون مارک والبرگ، جان مالکوویچ، لورن کوهان، ایکو اویس و روندا راسی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

در فیلم مایل ۲۲ Mile ۲۲ ۲۰۱۸ جیمز سیلوا یک مأمور سازمان سیا از واحدهای بسیار با ارزش و کمتر شناخته شده است. با کمک یک تیم فرماندهی تاکتیکی مخفی، سیلوا باید افسر مرموزی را از کشور فراری دهد که دارای اطلاعات بسیار ارزشمند و تهدید کننده ای است… .

این فیلم در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (ایالات متحده آمریکا) انتشار یافت. شرکت STX اینترتینمنت تولید کننده این سریال است از دیگر عوامل این فیلم می توان؛
فیلمنامه: گراهام رولاند، لی کارپنتر و تولید کنندگان: مارک والبرگ، پیتر برگ، گراهام رولاند، استوارت ام. بیسر را نام برد.

«آلفا» نیز با فروش ۱۰.۵ میلیون دلاری جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. این فیلم که ساخته آلبرت هیوز است، نخستین اکران آخر هفته خود را تجربه کرد. کودی اسمیت-مک‌فی بازیگر اصلی این فیلم است.

آلفا Alpha 2018 یک فیلم بسیار زیبا در سبک فیلم های اکشن، درام، هیجان انگیز است که کارگردانی آن را آلبرت هیوز به عهده گرفته است. فیلم سینمایی آلفا محصول کشور آمریکا است و در سال ۲۰۱۸ با کیفیت HD منتشر و عرضه شده است. نقش آفرینی این فیلم سینمایی را بازیگران به نام و مشهوری چون: کدی اسمیت مک فیل، لئونور وارلا، جینس هولتن، یوهانس هوکور جوهانسون به عهده دارند.

داستان فیلم درباره ی تلاش برای بقای گروهی غار نشین را در بیست هزار سال پیش و در آخرین عصر یخبندان روایت می‌ کند که در این بین جوان‌ ترین غار نشین گروه طی اتفاقی دچار سانحه شده و از آن ها جدا می‌ شود و… .

این فیلم در ژانر فیلم های اکشن و درام است.

«ماموریت غیرممکن: فال‌آوت» در چهارمین هفته اکرانش ۱۰.۵ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش در بازار آمریکا را به ۱۸۰.۷ میلیون دلار برساند.

در فیلم Mission: Impossible – Fallout شاهد این هستیم که ایتن هانت (با بازی تام کروز)، به همراه اعضای تیم «نیروی ماموریت غیرممکن» (با بازی الک بالدوین، سیمون پگ و وینگ ریمز) و همچنین چندین متحد نام‌آشنای این تیم (با بازی ربکا فرگوسن و میشل موناهن) با یکدیگر متحد می‌شوند و زمانی که یکی از ماموریت‌ها مسیر اشتباهی را طی می‌کند و به نتیجه‌ی بدی دست می‌یابد، آنها به یک مسابقه یا مبارزه‌ی جدید می‌روند. کریستوفر مک‌کوری این اثر را کارگردانی کرده است. هنری کویل، آنجلا باست و ونسا کربی از جمله بازیگران جدیدی هستند که در این فیلم سینمایی حضور دارند.

تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم ششم باکس آفیس نیز «کریستوفر رابین » است که ۸.۹ میلیون دلار دیگر فروخت تا در مجموع سه هفته نمایشش ۶۶.۹ میلیون دلار فروخته باشد.

این فیلم خاطرات کودکی و همچنین بزرگسالی ما را با هم گره می‌زند. فیلم کریستوفر رابین که یکی دیگر از آثار لایو اکشن کمپانی دیزنی محسوب می‌شود، داستان پسر جوانی هستیم که در گذشته عاشق ماجراجویی‌های مختلف بوده و حالا این پسر جوان بزرگ شده و نه‌تنها دیگر شادی گذشته را ندارد و تمام تخیلات خود را از دست داده، بلکه راه خود را هم گم کرده است. حال در این اوضاع، این وظیفه بر عهده دوستان قدیمی او گذاشته شده که در جهان ما خود را به خطر بیندازند و به دوست خود یعنی کریستوفر رابین کمک کنند تا بتواند دوباره بسربچه بازیگوش و دوست‌داشتنی‌ای را که هنوز در وجودش است به یاد بیاورد.

ایوان مک گرگور در نقش بزرگسالی کریستوفر رابین هنرنمایی کرده است. کردهایلی اتول، برونتی کارمایکل و مارک گیتیس در نقش رئیس کریستوفر به نام کیث وینزلو نیز هنرنمایی کرده اند.

در مکان هفتم نیز «مرد سیاه کوکلاکس کلان» ساخته اسپایک لی با فروش ۷ میلیون دلار، در مکان هشتم «اسلندرمن» با فروش۴.۹ میلیون دلار، در مکان نهم «هتل ترانسیلوانیا ۳» با فروش ۳.۷ میلیون دلار و در مکان دهم «ماما میا! دوباره شروع می‌کنیم» با فروش ۳.۴ میلیون دلار جای دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965944

وب گردی

وب گردی