تاکید وزیر دفاع لبنان بر بازگشت  ایمن پناهندگان سوری

وزیر دفاع لبنان طی دیدار با نماینده کمیساریای عالی امور آوارگان در لبنان، بر ضرورت نظارت و کمک به بازگشت آوارگان سوری تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «یعقوب صراف»، وزیر دفاع لبنان در دیدار با میرای جرار، نماینده کمیساریای عالی امور آوارگان در لبنان، بر بازگشت ایمن پناهندگان سوری به کشور خود تاکید کرد.

صراف پیامدهای بحران حضور آوارگان سوری در این کشور را که یکی از بزرگترین کشورهای میزبان این آوارگان است، مورد بررسی قرار داد.

وی بر اهمیت پایبندی کمیساریای آوارگان به ماموریت خود درباره بحران آوارگان سوری تاکید کرد.

وزیر دفاع لبنان همچنین نماینده کمیساریای عالی امور آوارگان را در جریان پیامدهای بحران حضور این آوارگان بر اوضاع داخلی این کشور گذاشته و روند بازگشت آوارگان به کشورشان را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه به نماینده کمیساریای عالی پیشنهاد داد که به صورت عملی تعداد آوارگانی که باید به کشورشان بازگردند و تعیین اولویت برای حمایت از راغبان به بازگشت را مورد بررسی قرار دهد.

پیشتر وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای لبنانی خود درخصوص آوارگان سوری گفت: طی ماه میلادی گذشته، هفت هزار آواره سوری از لبنان به کشورشان بازگشتند و ما آماده هستیم تا تلاش‌ها در این راستا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 966026

وب گردی

وب گردی