قمری: بدترین اتفاق تاریخ دوچرخه سواری برای ما افتاد + عکس

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پس از اتفاق عجیب رخ داده برای بانوی ورزشکار ایرانی گفت:بدشانسی بزرگتر از این نمی شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پس از چهارمی فرانک پرتوآذر در رشته کراس بانوان گفت: بدشانسی بزرگتر از این نمی شود. بدترین اتفاق تاریخ دوچرخه سواری برای ما افتاد. آن از دیروز (دوشنبه) که حسین زنجانیان دوچرخه اش پنچر شد و این هم از امروز که پرتوآذر، زنجیر پاره کرد.

وی با اشاره به غیرتی که این دختر ایرانی از خودش نشان داد، اظهار داشت: فکر کردم نقص فنی از ناحیه بست اصلی باشد اما زنجیر تکه تکه شده بود. گاهی در زمان تعویض دنده دوچرخه مشکلاتی پیش می آید که شاید احتمالش ۱۰ به هزار باشد. متاسفم که دختر دوچرخه سوار ما امروز بدشانس بود. او‌ می توانست طلا بگیرد. پرتوآذر غیرت به خرج داد. او هشت دقیقه از حریفانش عقب بود اما پس از درست شدن دوچرخه اش به مسیر ادامه داد و چهارم شد.

قمری از تصمیم داوران برای کاهش مسیر مسابقه به دلیل شرایط آب و هوایی خبر داد و گفت: ورزشکاران باید 6 دور می زدند اما داوران تصمیم گرفتند به دلیل گرما یک دور را کاهش بدهند. اگر این اتفاق نمی افتاد قطعا مدال می گرفتیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پایان درباره مسابقات پسران هم گفت: ما دو مدال را برای این دوره از رقابت ها پیش بینی کرده بودیم که متاسفانه آن دو‌ مدال پرید. امید زیادی به عملکرد خوب فراز شکری و‌ محمد پور شریف داریم. ان شاءالله که اتفاق های خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966038

وب گردی

وب گردی