جهان در آیینه ایسکانیوز

هفته آینده رهبران برخی از کشورها برای بررسی موضوع کره شمالی، تنش های اقتصادی چین و آمریکا، منابع انرژی آذربایجان، مساله قره باغ و ... با هم دیدار خواهند کرد. اخبار دنیا را در هفته آینده با ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جهان در هفته آینده با تحولات و اتفاقات مهمی روبرو می شود که طی آن رهبران کشورهای مختلف تصمیمات مهمی در مورد آینده اتخاذ می کنند در این بین افرادی نیز محاکمه می شوند.

سفر صدراعظم آلمان به کشورهای قفقاز

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، درنظر دارد به کشورهای قفقاز از جمله گرجستان، ارمنستان و آذربایجان سفر کند.

خوشبینی چین ناامیدی آمریکا

قرار است در هفته جاری چین و آمریکا بر سر تنش های به وجود آمده در مسائل اقتصادی مذاکره کنند نشستی که پکن نسبت به آن خوشبین و آمریکا انتظار چندانی از آن ندارد.

چهارمین حضور وزیر امور خارجه آمریکا در کره شمالی

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، برای چهارمین بار به زودی راهی کره شمالی می شود. زمان دقیق سفر وزیر امور خارجه آمریکا به پیونگ یانگ معلوم نیست اما پیش بینی می شود در این سفر با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار کند.

دادگاه میانمار آماده محاکمه دو خبر نگار رویترز

قاضی دو خبرنگار رویترز که در میانمار زندانی شده است اظهار داشت که در روز 27 اوت حکم خود را صادر می کند. این دو خبرنگار به جرم اکتساب اسرار دولتی متهم هستند.

آمادگی عربستان برای محاکمه زندانیان سیاسی

حساب کاربری «زندانیان عقیده» در توئیتر خود در 29 مرداد اعلام کرد، مسئولان عربستانی برای محاکمه شماری از زندانیان سیاسی طی روزهای آتی آماده می‌شوند.

همکاری در اوج تنش

در حالیکه از طرفی تن ها بین آمریکا و ترکیه بالا گرفته، وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که نیروهای این کشور به زودی تمرین‌های نظامی مشترکی با نیروهای آمریکایی در شمال سوریه برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966041

وب گردی

وب گردی