ظرفیت اساتید باید به شتاب تحولات انقلابی در دانشگاه کمک کند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد های دانشگاهی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه، باید در تصمیم گیری ها ملاحظه های غیرانقلابی را کنار بگذارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع مسئولان کانون های بسیج اساتید استان مرکزی که در واحد اراک برگزار شد، گفت: ظرفیت عظیم اساتید در استان باید به شتاب تحولات انقلابی در دانشگاه کمک کنند.

دکتر هاشمی افزود: مسئولان واحدهای دانشگاهی برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه باید ملاحظه های غیرانقلابی را در تصمیم سازی و تصمیم گیری کنار بگذارند و از خرد جمعی نهادهای انقلابی بهره ببرند.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گلایه از اینکه برخی از مسئولان به حرکت های انقلابی انگ تندروی می زنند و نیرو های مومن و حزب الهی را تندرو معرفی می کنند، گفت: این حرف ها عین اهداف نظام سلطه است و این روحیه استکباری و سازشکارانه که نمی تواند نیروهای انقلابی را تحمل کند، در دانشگاه آزاد اسلامی جایی ندارد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیر تکوینی اقشار مختلف بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون بیانگر حضور در عرصه های نیاز انقلاب و نظام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966113

وب گردی

وب گردی