کمبودی در بازار دام نداریم/قیمت دام زنده در عید قربان هرکیلو 24 هزار تومان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در چند روز اخیر مشکلی برای تهیه و توزیع دام زنده نداشته ایم و مردم می توانند به سهولت و بدون هیچ مشکلی خرید و ذبح خود را انجام دهند.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، اظهار کرد: در چند روز اخیر مشکلی برای تهیه و توزیع دام زنده نداشته ایم و هموطنان می توانند به سهولت و بدون هیچ مشکلی خرید خود را انجام دهند.

ملکی افزود: دام زنده با قیمت 24 هزار تومان در تمام میادین معتبری که از قبل اعلام شده به صورت کاملا بهداشتی و مطمئن عرضه می شود. ما توصیه می کنیم مردم طبق اطلاعیه ی شهرداری به مناطق 22 گانه ای که قرار است ذبح دام در آن مناطق به صورت کاملا بهداشتی و مطمئن انجام شود مراجعه کنند.

او ادامه داد: مراجعه کنندگان با صبر و شکیبایی و بدون هیچ عجله ای خرید خود را انجام دهند چون دام مورد نیاز به تعداد کافی موجود است و خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در بازار دام نداریم و مراجعه کنندگان از صبح تا ظهر روز عید قربان هر زمان به مراکز مربوطه مراجعه کنند می توانند دام مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنند و سعی کنند از دوره گردها و مراکز نامعتبر خرید و ذبح خود را انجام ندهند تا خدایی نکرده مشکل خاصی پیش نیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 966127

وب گردی

وب گردی