ویژه برنامه کانال بالکان در عید قربان

«بالکان پلاس» ویژه برنامه مناسبتی کانال بالکان، این هفته به مراسم باشکوه عید سعید قربان اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما؛ برنامه ویژه «بالکان پلاس» فردا در روز عید قربان با حضور عباس آریازند رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در کشور بوسنی و هرزگوین و کارشناس و پژوهشگر حوزه بالکان، اجرای ارناد اسپاهیچ و ترجمه همزمان عادل حاجی محمداویچ از کانال بالکان بر روی آنتن می رود.

برنامه «بالکان پلاس» با هدف بررسی مشترکات فرهنگی شیعه و سنی، معرفی فرهنگ ایرانی و ایجاد ارتباط، پیوند و تفاهم مابین کشورهای حوزه بالکان و ایران تهیه شده است.

بینندگان از طریق این برنامه می توانند در زمان پخش آن، از طریق ارتباط تلفنی نظرات و سئوالات خود را با مجری و کارشناس برنامه مطرح کنند.

زحمت تهیه و تولید این برنامه های مناسبتی را امیرهوشنگ دارایی، سعید دیانتی و محسن روخ دوست بر عهده دارند.

در حوزه مناسبت های مذهبی این وظیفه بیشتر بر عهده امیرهوشنگ دارایی است که علاوه بر تدارک بحث کارشناسی در برنامه، با درج آیتم ها، وله های مناسب و گرافیک زیبا در فواصل برنامه ریتم متنوعی ایجاد می کند.

برنامه «بالکان پلاس» ، برنامه ای است که در طول ایام سال و مناسبت های گوناگون ملی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حوزه مخاطب را برای بینندگان منطقه بالکان پوشش می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966162

وب گردی

وب گردی