آمادگی تروریست ها برای حمله به ارتش سوریه

یک مقام روس اعلام کرد ک تروریست ها برای حمله به مواضع ارتش سوریه آماده می شوند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سرلشکر الکسی تسیگانوف رئیس مرکز آشتی روسیه، اعلام کرد که گروه های تروریستی از هرگونه مذاکره با دمشق امتناع کرده و احتمال حمله از سوی آنان وجود دارد.

سرلشکر تسیگانوف گفت: گروه‌های مسلح ضمن مخالفت با هرگونه مذاکره درباره حل و فصل سیاسی بحران، اعلام کردند خود را برای اجرای حملات نظامی ضد نیرو‌های سوری آماده می‌کنند.

این مقام روسی افزود: مرکز فرماندهی تشکیلات هیئت تحریر الشام (جبهه النصره) اعلام کرد آماده انجام حملات نظامی علیه مواضع ارتش سوریه است.

رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه بار دیگر تاکید کرد این مرکز از فرماندهان گروه‌های مسلح غیرقانونی در مناطق شمال غربی سوریه می‌خواهد اقدامات تحریک آمیز خود را متوقف و در مسیر حل سیاسی و مسالمت آمیز بحران حرکت کنند.

تسیگانوف گفت: روند بازداشت طرفداران گفتگوی سیاسی با دمشق از میان ساکنان محلی و برخی از فرماندهان گروه‌های معارض در منطقه ایجاد کاهش تنش در استان ادلب ادامه دارد.

وی افزود: گروه‌های مسلح طی دو هفته گذشته بیش از ۵۰۰ نفر از طرفداران گفتگو با دمشق را در استان ادلب بازداشت و آنان را به محل نامعلومی منتقل کردند و کسی از سرنوشت آنان اطلاعی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966172

وب گردی

وب گردی