دیدار صالحی امیری با شیخ احمد

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با رئیس شورای المپیک آسیا OCA دیدار و گفت و گو‌ کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سید رضا صالحی امیری که به همراه نصراله سجادی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان و همچنین سفیر ایران در این دیدار حضور یافته بود ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل سازنده شورای المپیک آسیا با کمیته المپیک کشورمان خواستار توسعه روابط دو جانبه شد.

وی در این دیدار پیشنهاد میزبانی از نشست آتی هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش را مطرح کرد که با موافقت شیخ احمد مقرر شد هماهنگی ها و برنامه ریزی ها برای تعیین زمان آغاز شود.

در این دیدار مقرر شد شوراى المپیک آسیا از برنامه هاى کمیته المپیک کشورمان در زمینه توسعه، تأمین و نوسازی امکانات و تجهیزات ورزشى ایران حمایت کامل انجام دهد.

در این نشست شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا توضیحاتی پیرامون دلایل اعطای میزبانی به اندونزی ارائه کرد و گفت: نگاه شورای المپیک آسیا برای اعطای میزبانی فقط استفاده از ظرفیت موجود نیست بلکه بیشتر نگاه توسعه ای و فرهنگی را نیز دنبال می کنیم.

جاکارتا و پالمبانگ امکانات و‌ زیرساخت لازم را داشتند اما این میزبانی باعث شد تا سالن های جدیدی شاخته شده، سالن های قبلی بازسازی و همچنین شور و نشاط خاصی در بین جوانان این کشور برای روی آوردن به ورزش ایجاد شود.

در پایان شیخ احمد قول داد در اولین فرصت مناسب زمینه هماهنگی جهت برپایی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش و سفرش به ایران را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966197

وب گردی

وب گردی