نتایج جا به جایی فرهنگیان استان تهران تا چند روز آینده اعلام می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جا به جایی فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان استان تهران، گفت: در شهرستان‌های استان تهران به دلیل کمبود نیرو دچار مشکل هستیم که برای مهر ماه ساماندهی در حال انجام است و نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان نیز تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: یک مشکلی که در زمینه نقل و انتقالات فرهنگیان وجود داشت، این بود که درهای شهر تهران برای جذب نیرو باز است و فرهنگیانی که از استان‌های دیگر منتقل می‌شوند به تهران می‌آیند ولی فرهنگیانی که در شهرستان‌های استان تهران حضور دارند به دلیل کمبود نیرو نمی‌توانند به تهران بروند.

فولادوند افزود: با تدبیر وزیر آموزش و پرورش مقرر شد آن دسته از فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران که به دلیل مشکلات خواستار انتقال به تهران هستند، در نقل و انتقال اضطراری بتوانیم جابجایی‌شان را انجام دهیم‌.

وی در خصوص نقل و انتقال اضطراری، اضافه کرد: نقل و انتقال اضطراری ثبت‌نام ندارد و موردی، کسانی که مشکل دارند، مشکل‌شان بررسی و برطرف می‌شود.

منبع:فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 966198

وب گردی

وب گردی