کاستاراتویچ: قول می‌دهم بیش از صددرصد توان‌مان را بگذاریم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: شاگردانم در دیدار مقابل هنگ‌کنگ جنگیدند و با شایستگی به پیروزی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، زوران کاستاراتویچ بعد از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل هنگ کنگ در بازی های آسیایی 2018 گفت: ابتدا می خواهم به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. آنها خیلی جنگیدند. می‌توانستیم با اختلاف 30 امتیاز حریف را شکست بدهیم، اما نشد. نیمه اول را بد شروع کردیم ولی می شد با بیشترین اختلاف گل، برنده بازی شویم.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره دیدار با کره جنوبی تاکید کرد: تمام تلاشم را به کار می گیرم که تیم آماده این بازی شود. نمی توانم آینده را پیش بینی کنم که چه اتفاقی می افتد. تنها کاری که می توانم بکنم این است که تا فرصت باقی مانده تا بازی با کره جنوبی، بازیکنان را آماده کنم تا با روحیه خوب به زمین بروند و سربلند بیرون بیایند.

کاستاراتویچ ادامه داد: نمی خواهم به بازیکنان فشار بیاورم که استرس بگیرند. خود بازیکنان به اندازه کافی باتجربه و حرفه ای هستند. فقط نکات لازم را به آنها می گویم. امیدوارم که بازی خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فقط می توانم یک قول بدهم. بیشتر از 100 درصد توانمان کار می‌کنیم و قلبمان را در زمین پاره می کنیم و تمام جانمان را می گذاریم تا پیروز باشم. مطمئنم بازی با ما با کره جنوبی بهترین بازی این تورنمنت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 966217

وب گردی

وب گردی