پشیمانی از برخی خریدها/خارجی های ناامید کننده!

نمایش نگران کننده بازیکنان استقلال در لیگ برتر نگرانی هواداران این تیم را در آستانه بازیهای لیگ قهرمانان آسیا دو چندان کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال تهران دیشب در نخستین دیدار هفته پنجم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت تا پس از دو هفته ناکامی به استقبال مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.

هواداران استقلال پس از نمایش ضعیف تیمشان در دیدار شب گذشته به شدت نگران نتیجه دیدار السد هستند، استقلال تهران در لیگ هجدهم در حال حاضر با 3 تساوی، یک شکست و یک برد با 6 امتیاز در میانه های جدول سیر می کند و هنوز نتوانسته به تیم مورد علاقه هواداران خود تبدیل شود.

بزرگترین نقطه ضعف آبی ها تا به این جای کار ضعف در گلزنی است، استقلال در 5 دیدار گذشته خود تنها 5 گل را به ثمر رسانده که آن هم تنها به دو دیدار بر می گردد، مهمترین بخش این ضعف بزرگ نیز به نا آمادگی بازیکنان خارجی این تیم بر می گردد. الحاجی گرو و مارکوس نیومایر که جایگزین نفرات شاخصی چون جپاروف و تیام شده اند مقابل فولاد نمایش بسیار بدی را از خود به جای گذاشتند.

البته یک نکته بسیار امیدوار کننده دیگر برای هواداران استقلال بازگشت روزبه چشمی مدافع هافبک این تیم به ترکیب اصلی مقابل السد است، این مدافع ملی پوش که به سبب آسیب دیدگی در جام جهانی مدتی از میادین دور بود با قرار گیری بر روی نیمکت استقلال مقابل فولاد امیدواری ها برای حضور در برابر السد را دو چندان کرد. قطعا شفر برای بردن جنگ میانه میدان در برابر نفراتی چون ژاوی و گابی حساب ویژه ای روی روزبه باز کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966305

وب گردی

وب گردی