آدم ربایان درخواست 5 کیلو مواد مخدر  کردند/ نجات میلاد ۲۴ ساله

 معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از نجات جوانی ۲۴ ساله در یک پرونده آدم ربایی خبر داد که در آن ربایندگان از خانواده‌ این جوان درخواست ۵ کیلوگرم موادمخدر کرده بودند.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: ۱۳ مردادماه امسال پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی از کلانتری ۱۵۹ بی سیم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن شخصی به هویت مشخص مدعی بود پسرش به نام میلاد (۲۴ ساله) ربوده شده است.

شاکی پرونده پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شخصی به نام حامد که در زمینه خرید و فروش شهرت دارد، ۳ مردادماه خودرو پژو پسرم را امانت گرفت و صبح روز بعد آنرا پس داد، اما پس از گذشت یک ساعت مجددا به پسرم مراجعه کرده و اینبار مدعی می‌شود که مقدار ۵ کیلوگرم تریاک داخل خودرو وی بوده! و پسرم می‌بایست این مواد را به او بازپس دهد.

شاکی پرونده در خصوص ربوده شدن پسرش به کارآگاهان گفت:: پس از گذشت چند روز از این ماجرا و اظهار بی اطلاعی پسرم در خصوص وجود موادمخدر در داخل ماشینش، حامد به همراه چند مرد ناشناس اقدام به ربودن پسرم از درب منزل با خودرو ۲۰۶ سفید رنگ کرده و طی تماس تلفنی از طریق تلفن همراه پسرم عنوان داشت که می‌بایست موادمخدر مفقتودی را می‌بایست جهت آزادی پسرم به آن‌ها تحویل دهیم و تهدید کرد که در صورت عدم تحویل مواد و یا مراجعه به پلیس، پسرم را خواهد کشت.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر نجات جوان ربوده شده عنوان داشت: با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی خودرو مورد استفاده در آدم ربایی و در ادامه شناسایی مالک آن به نام ناصر در محدوده خیابان پیروزی شده؛ در مراجعه به محل سکونت صاحب خودرو اقدام به دستگیری ناصر (۳۶ ساله) کردند.
ناصر در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از موضوع آدم ربایی شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش به کاراگاهان عنوان داشت که در زمان آدم ربایی به همراه حامد حضور داشته و جوان ربوده شده را پس از ربایش به ساختمانی متروکه در منطقه کهریزک منتقل کردند.

همزمان با دستگیری اولین متهم پرونده و اطلاع از محل نگهداری میلاد، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که آدم ربایان بلافاصله پس از دستگیری همدست خود توسط پلیس نسبت به رها سازی گروگان خود در محدوده اتوبان افسریه اقدام کرده و موضوع رهاسازی میلاد را به صورت تلفنی به خانواده اش اطلاع دادند.

با نجات میلاد از دست آدم ربایان، کارآگاهان اداره یازدهم به تحقیق از وی پرداختند؛ میلاد در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:: " حامد به همراه چند نفر ناشناس مرا به زور سلاح سرد و گرم سوار خودرو [ ۲۰۶ سفید رنگ]کرده و مرا به مکانی ناشناس منتقل کردند؛ در زمان نگهداری من در این محل، آن‌ها اطلاع پیدا کردند که یکی از همدستانشان توسط پلیس دستگیر شده؛ به همین علت و از ترس دستگیری شان توسط پلیس تصمیم گرفتند تا مرا آزاد نمایند و پس از آوردن من به محدوده افسریه مرا از ماشین پیاده کرده و خودشان از محل دور شدند ".

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری دو متهم دیگر در این پرونده گفت:: با وجود رهاسازی فرد ربوده شده از سوی ربایندگان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به شناسایی مخفیگاه متهمین در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ی جنوب تهران کرده؛ در مراجعت به این محل موفق به دستگیری دو متهم دیگر پرونده شده و تحقیقات جهت دستگیری متهم اصلی پرونده کماکان در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 966327

وب گردی

وب گردی