خودتان را هیچ وقت اسیر جناح بندی ها نکنید

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خطاب به دانشجو معلمان گفت:خودتان را هیچ وقت اسیر جناح بندی‌ها نکنید بلکه به جای آن، از رهبر فرزانه انقلاب پیروی کنید؛ باید عزم جدی برای آشنایی دانش‌آموزان با اندیشه امام راحل و رهبر انقلاب و سبک و سیره زندگی آنان داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز حجت‌الاسلام والمسلمین امین الله دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه فرهنگیان، در جلسه آموزشی در پنجمین دوره از اردوهای حیات طیبه گفت: باید در دانشگاه فرهنگیان وظیفه پیگیری و بررسی راهکارها، چالش‌ها و موانع را مورد توجه قرار دهیم.

وی بیان اینکه در حوزه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، یکی از طرح‌هایی که انجام می‌شود حیات طیبه است، افزود: این دوره در جهت توانمندی مسؤولان و دانشجویان است که به پیگیری، به‌روزرسانی، همدلی، هم افزایی و مهیا شدن در حوزه تحصیلی که ناظر بر آینده است، می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر با اعلام اینکه باید وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم، گفت: باید در راستای آن خود را مجهز کنیم و یک جوشش در درون خودمان داشته باشیم؛ این جوشش درونی می‌تواند اتفاقات مبارکی را رقم بزند و بدین گونه مسئولان خود را پاسخگو می دانند و برنامه ریزی می‌کنند تا هدفی را دنبال کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به قدری ریشه دار شده که در دل انسان‌های آزادی‌خواه امروز ریشه دوانده و در اعماق وجود انسان‌ها نفوذ کرده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: گاهی مردم خیلی جدی‌تر و با بصیرت تر در میدان‌های دفاعیِ دفاع از انقلاب هستند؛ اما برخی نگاهشان و امیدشان به غرب است گویی ندیدند تجربه‌های تاریخی که نشان دهنده باطن واقعی آنهاست.

وی با بیان اینکه باید با انگیزه جدی و انقلابی فعالیت کنیم، افزود: مسئولان دانشجویی افرادی هوشمند، فعال و با انگیزه برای خدمت به دیگران هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دادگر ادامه داد: باید همگی پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنیم؛ در این صورت است که تلاش ایشان نیز به ثمر خواهد نشست.

وی خطاب به دانشجومعلمان گفت: خودتان را هیچ وقت اسیر جناح بندی ها نکنید بلکه به جای آن، از رهبر فرزانه انقلاب پیروی کنید؛ باید عزم جدی برای آشنایی دانش آموزان با اندیشه امام راحل و رهبر انقلاب و سبک و سیره زندگی آنان داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 966384

وب گردی

وب گردی