عروسک گردان ها به من نه نگفتند!

کارگردان فیلم «خاله قورباغه»: خوشبختانه اکران این فیلم با استقبال خوب تماشاگران کودک همراه بوده است.

افشین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در مورد ساخته جدید خود گفت: برای ساخت این کار و کارهایی از این قبیل برای کودک؛ کودکی خودمان را یادآور می شویم تا بتوانیم با آن حال و هوا بنویسیم و مخاطب کودک را به تماشای فیلم بنشانیم.

وی با تایید اینکه سینمای کودک از دید فیلمسازان مغفول مانده افزود: ما نیز بسته به میزان استقبال مخاطب کودک از این فیلم به سراغ ساخت سری های بعدی از این فیلم و یا ایده های جدید در سینمای کودک می رویم. البته این اقبال وجود دارد و هم اکنون نیز از طریق دریافت بازخوردها به این نتیجه رسیده ایم که مخاطب پذیرای ادامه تولیدات است.

هاشمی درجه بندی سنی تماشاگران فیلم را اینگونه عنوان کرد: ما همه کودکان در سنین مختلف را در نظر گرفته ایم و این فیلم برای همه آن ها جذاب است. فیلمی است که بزرگترها هم ممکن است از دیدن آن لذت ببرند.

کارگردان فیلم سینمایی «خاله قورباغه» بیان کرد:در کارگردانی کار و حرکت عروسک ها هر آنچه در تخیلم وجود داشت را به عروسک گردان ها انتقال می دادم و آنها با روی باز پذیرای ایده های من بودند و در طول انجام کار به من نه نگفتند.

هاشمی در پایان تصریح کرد: فیلمسازی برای کودک نیازمند ملاحظات خودش است و فیلمساز می بایست به آن ها توجه کند. در درجه اول کودک باید داستان را بفهمد و در سردگمی رها نشود که در اینصورت ترجیح می دهد ادامه فیلم را به بازی در سینما بپردازد تا تماشای آن.

افشین هاشمی فارغ التجصیل لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه آبادان و فوق لیسانس کارگردانی است، جز بازی، نویسندگی می کند، کارگردان تئاتر و نوازنده چیره دست نیز می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966399

وب گردی

وب گردی