ماجدی: استراتژی ما در قبال تیم امید درست بود!

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: حضور تیم ملی فوتبال امید با رده سنی زیر 21 سال در جاکارتا، به منظور کسب تجربه و میدان دادن به بازیکنان جوان بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درباره حذف تیم فوتبال امید ایران از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: سیاست بسیار خوبی که فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی فوتبال امید به همراه حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در رابطه با بازیکنان گرفت اولین گام برای موفقیت این تیم محسوب می شود. بازیکنانی به این تیم دعوت شدند که در رده سنی زیر 21 سال هستند و حضور در بازیهای جاکارتا بزرگترین و مهمترین عامل برای کسب تجربه و هماهنگی و آماده سازی بازیکنان ایران برای مسابقات مقدماتی المپیک است.

وی ادامه داد: مسابقات جاکارتا با تیم های ملی زیر 23 سال برگزار می شود و ما هدفمان از حضور در این بازیها فقط کسب تجربه، شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و کسب آمادگی هر چه بیشتر برای مرحله مقدماتی المپیک است. در ادوار گذشته طبق قانونی که بر بازیها حاکم بود تیم از بازیکنان زیر 23 سال و چند بازیکن بزرگسال می توانست استفاده کند که خوشبختانه فدراسیون فوتبال به همراه کادر فنی سیاست خوبی را در این زمینه در پیش گرفته و فقط از بازیکنان زیر 21 سال استفاده کردند. به نظرم استراتژی درستی بود که بعد از چندین سال به مرحله اجرا در آمد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تنها هدفمان از این برنامه ریزی این بود که برای بازیکنان زیر 21 سال این شرایط را فراهم کنیم تا میدان رسمی ببینند و تجربه بالایی کسب کنند.حضور در کمپ های بین المللی می تواند به نوع رفتار بازیکنان و شرایطتشان در مسابقات کمک بسزایی کند.

ماجدی خاطرنشان کرد: دومین مسئله این است که هر سرمربی را انتخاب کنیم مطمئنا باید به سرمربی و کادر فنی زمان دهیم تا برنامه های خود را اجرا کند و ما را به هدفمان برساند.کرانچار سرمربی بزرگی است و جزو مربیان با سابقه محسوب می شود. اکنون که تیم چنین نتیجه ای گرفته، آیا او مربی مناسبی نیست؟ به نظر من باید به کادر فنی و بازیکنان فرصت داد و در رقابتهای مقدماتی المپیک آنها را ارزیابی کرد نه برای بازیهای جاکارتا. این تیم کلا سه ماه است که تشکیل شده، یکسری بازیکنان بودند و یکسری حضور نداشتند. معتقدم نسبت به ظرفیتی که این تیم داشت، خوب نتیجه گرفتیم.

وی در پایان گفت: باید این تیم حمایت کنیم.از باشگاهها می خواهیم بازیکنان را در اختیار تیم قرار بدهند تا نتیجه لازم را به دست آوریم. تیم ملی فوتبال امید ما برای اینکه خودش را ثابت کند باید ساعتها کنار یکدیگر تمرین کنند. بازی کنند تا به هدف خود برسد.تنها مشکل تیم امید را عدم زمان کافی برای اردوها و هماهنگی بازیکنان با یکدیگر می دانم که امیدوارم با حل این مشکل، در آینده شاهد موفقیت این تیم باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 966426

وب گردی

وب گردی