آخرین جزئیات  فراخوان جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی علوم پزشکی در کل کشور به هزار و 800 نفر می رسد، این در حالی است که تعداد اعضای هیات علمی در گذشته حدود هزار نفر بوده که 800 نفر طی چند سال اخیر جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شده اند، بر اساس فراخوان جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، هزار نفر نیز به طور تدریجی جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رویکرد جدید حوزه آموزشی، تمهیدات بسیاری را در نظر گرفته اند که از جمله آن می توان به جذب اعضای هیات علمی اشاره کرد. چندی پیش دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، از ثبت نام هزار و 800 نفر در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد هزار نفر جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.

دکتر ابطحی در زمینه آخرین جزئیات فراخوان جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار ایسکانیوز، گفت: پیشتر ما فراخوانی برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم که 1800 نفر در این فراخوان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: مصاحبه های تعدادی از ثبت نام کنندگان در این فراخوان انجام شده است، در‌حال حاضر بر اساس نیاز، تعدادی از آن ها مشمول قرار داد شده اند، تعدادی دیگر نیز بر اساس نیاز بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی، به کار گرفته خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: در حال حاضر مشغول پیاده سازی این فراخوان هستیم، مدارک افرادی که در این فراخوان ثبت نام کرده اند در حال بررسی است، افرادی که از لحاظ آموزشی و الزامات حوزه علوم پزشکی بیشترین مطابقت را داشته باشند، به کار گرفته خواهند شد.

وی اضافه کرد: طبیعتا مهلت ثبت نام در فراخوان به پایان رسیده است، روند کار به گونه ای است که مدارک اساتیدی که در این فراخوان ثبت نام کرده اند مورد بررسی قرار خواهد گرفت، در صورتی که فرد شرایط لازم را داشته باشد، با او مصاحبه شده و اطلاعات وی به هیات جذب فرستاده خواهد شد تا بررسی های لازم توسط اعضای هیات جذب برای استخدام آن ها صورت گیرد، در پایان تمامی این موارد به ما ابلاغ خواهد شد.

ابطحی بیان کرد: لازم به ذکر است پرونده های برخی اساتید که در این فراخوان شرکت کرده اند کامل شده و پرونده برخی دیگر نیز در حال بررسی است. پرونده برخی افرادی که در این فراخوان ثبت نام کرده اند، با دانش پزشکی مورد نیاز ما مطابقت ندارد، طبیعتا این افراد، فاقد شرایط لازم هستند.

وی اظهار داشت: همان طور که پیش تر به آن اشاره شد هزار نفر جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد، هزار نفر سقف مجوز ما برای جذب اعضای هیات علمی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پایان گفت: در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی علوم پزشکی در کل کشور هزار و 800 نفر است، این تعداد در گذشته به هزار نفر می رسید و طی چند سال گذشته موفق به جذب 800 عضور هیات علمی شده ایم. هزار نفر نیز به طور تدریجی جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد، به طور کلی می توان گفت تعداد اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966450

وب گردی

وب گردی