مدال برنز بر گردن عباسعلی

بانوی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از صبح امروز (شنبه) آغاز شده است و در نخستین روز از رقابت‌های کاراته حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده نمایندگان کشورمان به روی تاتامی می‌روند.

در وزن 68+ کیلوگرم حمیده عباسعلی نماینده تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در نخستین گام به مصاف کاراته‌کای ازبکستان رفت و این دیدار با نتیجه 7 بر صفر به سود عباسعلی به پایان رسید.

عباسعلی در نیمه نهایی به مصاف "آیومی" حریف سنتی، سرشناس و پرمدال از ژاپن رفت، این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود کاراته‌کای ژاپنی به پایان رسید. عباسعلی در جدول شانس مجد به مصاف نماینده ویتنام رفت و با شکست حریف خود به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

عباسعلی با چهار طلا و یک نقره قهرمانی آسیا برترین و پرافتخارترین بانوی کاراته قاره کهن است. وی طلای بازی‌های آسیایی اینچئون را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

نماینده ازبکستان و "آیومی حریف سنتی، سرشناس و پرمدال از ژاپن مهمترین حریفان عباسعلی در بازی‌های آسیایی بودند. عباسعلی طی یک و نیم ماه گذشته با شکست "آیومی" از ژاپن موفق به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 966484

وب گردی

وب گردی