چهاردهمین طلای ایران را گنج زاده دشت کرد

نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان به مدال طلای بازی‌های آسیایی دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از صبح امروز (شنبه) آغاز شده است و در نخستین روز از رقابت‌های کاراته حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده نمایندگان کشورمان به روی تاتامی می‌روند.

سجادگنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی اندونزی به مصاف «پونگ مین» 27 ساله از ویتنام رفت. این دیدار در پایان با نتیجه 5 بر 2 به پایان رسید و گنج زاده صاحب مدال طلا شد.

گنج زاده نماینده سنگین وزن تیم ملی مردان کشورمان در دور نخست به دلیل حاضر نشدن «رزق اله تنتیش» نماینده فلسطین راهی دور بعد شد. وی در گام‌ دوم با طارق حمدی از عربستان مبارزه کرد و این کاراته کا را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. نماینده عربستان قهرمان امیدهای جهان و بزرگسالان آسیا است. گنج زاده در نیمه نهایی به مصاف «عادل شادی کانوف» نماینده قرقیزستان رفت و با شکست این کاراته کا به فینال بازی‌های آسیای اندونزی راه یافت.

سجاد گنج زاده در وزن 84+کیلوگرم سابقه حضور در بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود داشت اما موفق به کسب مدال نشده بود که سرانجام در بازی‌های آسیایی اندونزی به این مهم نیز دست یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 966486

وب گردی

وب گردی