دانشگاه آزاد اسلامی برای قهرمانان ورزشی تخفیف شهریه می دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: قهرمانان ورزشی از تخفیف و تحصیل بدون آزمون تا مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد میانه، دکتر علی سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان این مطلب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی طی سال های گذشته در تمامی رشته های ورزشی در سطح ملی و بین المللی بیشترین امتیازات را برای کشور کسب کرده است. سرمایه گذاری بر روی ورزش، علاوه بر کمک به سلامت جامعه، افتخارآفرینی، عزت، غرور و سربلندی کشور در همه صحنه های بین المللی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: رشته های تربیت بدنی در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه دایر است و دانشجویان و قهرمانان کشور از جمله کریم باقری (فوتبال)، اسداله عظیمی (پرتاب وزنه)، فرزاد عبدالهی (تکواندو)، سعید رجبی (تکواندو)، میرهاشم حسینی (تکواندو)، امیرمحمد بخشی (تکواندو)، عرفان ناظمی (تکواندو)، علیرضا شکوری (تکواندو)، مهدی انصاری (شنا)، سروش قندچی (شنا)، فرشاد ولی پور (بادی کلاسیک)، شایان عفیفی (کشتی) فرید صالحی (پرس سینه)، و ... در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه خاطرنشان کرد: به منظور تشویق دانشجویانی که طول مدت تحصیل در مسابقات ورزشی منطقه ای و سراسری دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات کشوری، تورنمنت های بین المللی (اعم از مسابقات آسیایی، جهانی و ...) به مدال دست می یابند، به تناسب عناوین قهرمانی، تخفیف شهریه تعلق می گیرد.

دکتر سلیمی با اشاره به تخفیف شهریه ورزشکاران گفت: قهرمانان ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق بخشنامه، تا سقف صددرصد از تخفیف شهریه برخوردار بوده و می توانند تا مقطع دکتری تخصصی بدون آزمون به تحصیلات خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: همچنین به دانشجویانی که در رشته های مختلف ورزشی به صورت تیمی حائز عناوین اول، دوم و سوم می شوند و در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند، نیز تخفیف شهریه تعلق می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966519

وب گردی

وب گردی