تحریم ها فرصتی مناسب برای شرکت‌های تولیدی و  دانش‌بنیان است

مشاوران انجمن میکروب شناسی ایران گفت: نوزدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان برای مقابله با تحریم‌های دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است.

به گزارش ایسکانیوز دکتر علی زرگران، مسئول هماهنگی و پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان که تولید داخلی و بومی سازی آنها جهت رفع نیازمندی حوزه وسیع سلامت و جهت حمایت و تقویت از اقتصاد ملی امری محتوم و حیاتی است، در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی گفت:‌ این کنگره با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مادر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی، وزارت بهداشت ، سازمان غذا و دارو، انستیتوپاستور، مؤسسه رازی، نمایندگان مراکز پژوهشی و دانشگاهی مطرح چندین کشور اروپایی و آسیایی همچون کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، انگلیس، استرالیا، پاکستان، عراق و نمایندگان فائو و سازمان بهداشت جهانی برگزار می‌شود.


وی افزود: همزمان با نوزدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران ، کارگاه‌های کاربردی و آموزشی متعددی به مدت ۳ روز از ۱۳ تا ۱۵شهریورماه برگزار خواهد شد و با توجه به تحریم‌ها بر حسب وظیفه حرفه‌ای ملی و علمی این بینش را داریم و بر این باوریم که برای حمایت از تولیدکنندگان و ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات آنها همچنین رشد و شکوفایی اقتصادی در کنگره‌ برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌ایم. بنابر این از همه تولیدکنندگان به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کنیم از این کنگره استفاده کرده و جهت بازاریابی، تبلیغات و ارائه محصولات ارزشمند خود به ویژه در حوزه میکروب، علوم آزمایشگاهی، سرطان و عفونت‌ها اقدام کنند.
مشاور انجمن میکروب شناسی ایران گفت: این کنگره از مهمترین و بزرگ‌ترین کنگره‌های کشور بوده و فعالیت انجمن علمی میکروب‌شناسی در سطح جهان شناخته شده است.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت mailto:i.s.microbiologyy@gmail.com و یا با شماره تلفن 88632456 ۰۹۱۲۱۲۴۵۷۷۲ ۰۹۹۰۱۲۴۵۷۷۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966573

وب گردی

وب گردی