57 پروژه انتقال و فوق توزیع برق تهران به ارزش 382 میلیارد تومان افتتاح شد

پروژه توسعه پست 400 کیلوولت امین‌الاشرافی (تهرانپارس) و 57 پروژه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران صبح امروز با حضور وزیر نیرو رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، همزمان با سومین روز هفته دولت و دهه امامت و ولایت و روز کارمند، آیین رونمایی و افتتاح پروژه توسعه پست 400 کیلوولت امین‌الاشرافی (تهرانپارس) و 57 پروژه انتقال و فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران به ارزش 382 میلیارد تومان با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و مقیمی استاندار تهران انجام شد.

در این مراسم، ترانس سوم پست 400 کیلوولت امین الاشرافی( تهرانپارس ) با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با اهداف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و آمادگی برای عبور از پیک بار تابستان 97 ، با ظرفیت 500 مگاولت آمپر مرداد ماه برق‌دار شده و به بهره‌برداری رسید.

بر طبق این گزارش، عملیات ساختمانی و تامین تجهیزات بخش 400 کیلوولت، توسعه باسبار 230 کیلوولت، جابجایی 2 دستگاه دکل 230 کیلوولت 2 مداره به همراه تامین و ساخت تابلوهای حفاظت و کنترل پست و طراحی و ساخت کنترلی 2 طبقه (خاص) بود که مقدمات به مدار آوردن ترانس سوم را فراهم ساخت.

بر اساس این گزارش از مجموع 57 پروژه یاد شده، 43 طرح مربوط به احداث و توسعه در بخش های انتقال و فوق توزیع در برق منطقه‌ای تهران است که امروز وارد مداربهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966576

وب گردی

وب گردی