10 جوجیتسوکار ایران دست خالی ماندند

10 جوجیتسوکار مرد و زن ایران بدون دستیابی به مدال، از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حذف شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در روز سوم مسابقات جوجیتسو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ چهار جوجیتسو کار ایران به مصاف حریفان خود رفتند که پس از صعود سه نفر از آنها به مرحله یک هشتم نهایی، با شکست برابر حریفانشان از دور رقابت‌ها حذف شدند.

محمد منصوری ( ۷۷-)، حمید امرایی ( ۷۷- کیلوگرم)، حبیب رنجبر(۸۵-) و محسن حمیدی ( ۸۵-) چهار جوجیتسوکار ایران در هشتمین روز بازی های آسیایی بودند که به جز منصوری که در دور نخست مغلوب حریف قزاقی خود شد، سه ورزشکار دیگر به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند اما در این مرحله با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا پرونده جوجیتسو ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بسته شود.

ایران در این رشته ۱۰ نماینده در بخش مردان و زنان داشت که همگی در دور اول و دوم حذف شدند. مهران ستار( ۵۶-)، امیرحسن خادمیان(۶۹-)، محمدمنصوری(۷۷-) و نسیم محمدی(۶۹-) در دور نخست برابر رقبایشان شکست خوردند و حذف شدند اما حمیدامرایی، حبیب رنجبر، محسن حمیدی، مسعود جلیلوند( ۹۴-) و محمدرضا عیدی با پیروزی در مرحله مقدماتی به یک هشتم نهایی صعود کردند که در این مرحله کاری از پیش نبردند و بدون کسب مدال از مسابقات کنار رفتند.

در این بین ناهید پیرهادی( ۴۹-) در بخش بانوان با برد اولین بازی خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما با شکست در این مرحله از صعودبه نیمه نهایی بازماند و در مرحله رده بندی نیز مغلوب حریف اماراتی خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نمایندگان جوجیتسوی ایران با نمایش ضعیف خود نتوانستند هیچ مدالی را برای کاروان ایران کسب کنند و دست خالی بازی های آسیایی را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966580

وب گردی

وب گردی