هلاکت 10 داعشی در عراق

منابع خبری عراق اعلام کردند که طی حمله به مواضع داعش در عراق 10 تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مرکز رسانه‌ای امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی عملیات پلیس نینوا با پشتیبانی نیروهای ائتلاف بین‌المللی در یکی از مواضع داعش، 10 تروریست کشته شدند.

این مقر داعش در یک غار به طول هفت کیلومتر بود که تروریست ها از آن به عنوان پناهگاه خود استفاده می‌کردند.

در این بیانیه آمده است که این مکان محاصره و پاکسازی شد و حفره‌های به وجود آمده در آن پوشانده و منافذ آن بسته شد و طبق اطلاعات، ۱۰ تن از تروریست‌ها در عملیاتی کشته شدند که در منطقه «المغر» از توابع بخش«الشورة» در جنوب شهر موصل انجام شد.

از سوی دیگر، وزارت کشور عراق از بازداشت پنج تن از اعضای گروه تروریستی داعش در استان نینوا خبر داد.

وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای واکنش سریع وابسته به فرماندهی پلیس نینوا، بنا به اطلاعات دقیق، پنج تن از اعضای داعش در محله «تسعین» در شرق موصل را بازداشت کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: هنگ دو نیروهای واکنش سریع وابسته به همین فرماندهی بنا به اطلاعات و همکاری شهروندان، چهار تن از اعضای داعش را بازداشت کرد که دو تن از آن‌ها در بخش امنیتی فعالیت داشتند و دو تن دیگر در دوران سیطره گروهک‌های تروریستی داعش بر شهر موصل جنگیده بودند.

وزارت کشور عراق اعلام کرد: سه تن از این اشخاص در محله «تسعین» و شخص چهارم در منطقه "الدرکزلیه" در شرق موصل بازداشت شده‌اند.

نیروهای امنیتی عراق در جریان عملیات امنیتی که در مناطق مختلف استان نینوا انجام می‌دهند، موفق به بازداشت عناصر داعش می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966597

وب گردی

وب گردی