فریرا: نیامده‌ایم که ببازیم/ استقلال زیر و رو شده است

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: فضای ورزشگاه آزادی خیلی هیجان‌انگیز است و می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مانوئل فریرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اول از همه به تیم ملی ایران بابت عملکردش در جام جهانی تبریک می‌گویم. از دیدن بازی‌های تیم ملی ایران لذت بردم اما در مورد بازی باید بگویم ما به اینجا نیامده‌ایم که ببازیم و بازی مهمی داریم. 6 هفته بیشتر زمان برای آماده‌سازی نداشتیم که زمان زیادی نیست، اما در هر صورت از همه فرصت‌مان استفاده کردیم تا به موفقیت برسیم. فضای ورزشگاه آزادی خیلی هیجان‌انگیز است و می‌خواهیم در این فضا خودمان را نشان دهیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش لیگ ستارگان قطر را خیلی خوب شروع کرد، اما در ادامه راه و در آخرین مسابقه خود به نتیجه تساوی رسید، گفت: نمی‌توان در هر مسابقه حساب کرد چند گل می‌زنید یا دریافت می‌کنید. ما فصل را خوب شروع کردیم، اما در آخرین بازی‌مان به تساوی رسیدیم. هر مسابقه با بازی قبلی خود متفاوت است. این را هم بگویم ما خیلی هیجان‌زده هستیم که قرار است در ورزشگاه شما و با آن اتمسفر خوب بازی کنیم. این موضوع به ما انگیزه بیشتری می‌دهد تا بیشتر زحمت بکشیم. در لیگ قطر ورزشگاه‌ها کوچک است، اما در بازی فردا می‌توانیم از حضور تماشاگران زیاد لذت ببریم.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دو فصل پیش با استقلال بازی کردید و این تیم چه تفاوتی با گذشته کرده، گفت: بله، همان‌طوری که استقلال عوض شده، شما هم به نسبت دو سال پیش عوض شده‌اید! درست است که ما ثبات داشته و کمتر بازیکن عوض کرده‌ایم، استقلال زیر و رو و مربی‌اش هم عوش شده است. البته ما روی این مسائل حساب باز نمی‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

فریرا خاطرنشان کرد: پنج هفته زمان آماده‌سازی خوبی برای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی نیست. استقلال عوض شده است، ولی ما هم فرصت کافی برای آماده‌سازی نداشتیم. در حال حاضر 50 درصد آماده هستیم، اما استقلال هم دردسرهای خودش را دارد. ما سعی می‌کنیم با این تدارکات خودمان را آماده کنیم.

وی در پایان گفت: برای استقلال، تیم خودم و تیم داوری در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم. دوست دارم بازی قوی و هیجان‌انگیزی باشد. بازیکنانم باید این مرحله از مسابقات را درک کنند و بدانند که در چه موقعیتی قرار دارند. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 966604

وب گردی

وب گردی