تودیع و معارفه رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما

مراسم تودیع و معارفه علی فروغی مسئول پیشین بسیج رسانه ملی و محمدمهدی رحمتی مسئول جدید این حوزه در مرکز بسیج رسانه ملی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما و سردار سپهر معاون سازمان بسیج در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، در مراسم تودیع و معارفه علی فروغی مسئول پیشین بسیج رسانه ملی و محمدمهدی رحمتی مسئول جدید این حوزه در مرکز بسیج رسانه ملی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما، سردار سپهر معاون سازمان بسیج و شمار زیادی از مدیران و کارکنان رسانه ملی در این مراسم حضور داشتند.

معاون سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: بسیج رسانه ملی و نیروهای این سازمان از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه های مختلف حضور داشتند و همواره تلاش خستگی ناپذیر همراه با مجاهدت دارند.
سردار سپهر ادامه داد:​ بسیج رسانه ملی از موفق ترین سازمان های بسیج در سطح کشور است و امروز بسیج در رسانه وظیفه عمق بخشی به انقلاب ، بصیرت افزایی و برنامه ریزی فرهنگی و حرکت تکاملی برای انقلاب را برعهده دارد.
وی با تأکید بر اینکه امروز بسیج در رسانه ملی باید سخت ترین کارها را برعهده گیرد، تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات فرهنگی ما کم رنگ شدن نقش شخصیت های دینی و نخبگان دانشگاهی است که بسیج رسانه می تواند در این حوزه حضور فعال داشته باشد.
وی با اشاره به ظرفیت بالای بسیج در کشور عنوان کرد: 740 کانون علمی و 35 هزار عضو هیات علمی در کشور داریم که به این تعداد باید حدود 300 هزار متخصص در عرصه های مختلف را نیز اضافه کرد که ظرفیت بزرگی را در اختیار کشور قرار داده است.
معاون سازمان بسیج با ضروری خواندن خلق و تداوم روحیه بسیجی در تمام ارکان نظام گفت:​ وجود بسیج در هر دستگاهی باید باعث افزایش کارایی آن شود و ما می خواهیم که نیروهای بسیجی و تفکر بسیجی همواره پیشتاز باشد.
قائم مقام رسانه ملی نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج در رسانه ملی می تواند به‌عنوان مرکزی جهت تولید انگیزه در حوزه های مختلف عمل کند، گفت: شناسایی استعدادها و ظرفیت ها و انگیزه سازی برای مخاطب از وظایف سنگین رسانه است و در این میان بسیج رسانه ملی می تواند نقش خطیری برعهده گیرد.
حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به اینکه هر جا بسیج حضور یافته ، کارهای غیرممکن، ممکن شده است، عنوان کرد: بخش زیادی از بار جنگ برعهده بسیج بود و علت پیروزی های پی در پی ما همان عنصر ایمان و اخلاص در نیروهای بسیج بود.
وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد در 5 سال اول انقلاب خدماتی که به مناطق محروم شده بسیار زیاد و غیرقابل اندازه گیری است زیرا در آن مقطع به علت انگیزه بالای اعتقادی و جهادی بهره وری در کشور 4 ساعت برآورد می شد و این همه حاصل انگیزه های جهادی و اعتقادی در قالب روحیه های بسیجی بود.
موسوی مقدم با بیان اینکه آقای فروغی در دوران مسئولیت بسیج در حوزه های مختلف موفق عمل کرد، گفت :​ آقای رحمتی مسئول جدید بسیج رسانه ملی نیز دارای همین صفات است و امیدواریم شاهد تداوم حرکت در بسیج رسانه ملی باشیم.
فروغی رئیس سابق بسیج رسانه ملی و رئیس شبکه سوم سیما نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج منحصر به فرد نیست و این درخت تناور همواره درحال رشد و باروری است، گفت:​ اعضای بسیج رسانه بسیار باغیرت هستند و اینجا نقطه اتصال بازوان رهبری با سازمان است.
وی ادامه داد: بسیج ظرفیت بسیار قابل توجهی در رسانه دارد و در این میان حمایت های آقای علی عسگری فرصت های زیادی را برای ما فراهم کرد.
فروغی همچنین عنوان کرد: بسیج رسانه ملی سهم زیادی از بار جنگ نرم را برعهده دارد و امروز بسیج در سازمان حلقه وصل همه همکاران است.
و این راهی است که با کمک دوستان گذشته شروع شده است و آن را ادامه خواهیم داد.
رحمتی، رئیس جدید این مرکز نیز در سخنان خود گفت:​ بسیج سازمان باید موتور محرکه روحیه انقلابی در سازمان باشد و تلاش می کنیم و امروز بخش عمده از افسران جنگ نرم در صداوسیما شکل گرفته است و ان‌شاءالله بتوانیم این راه را به سرانجام برسانیم.
در پایان این مراسم از زحمات آقای فروغی تقدیر شد و حکم آقای رحمتی نیز به وی اعطاء شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966644

وب گردی

وب گردی