بازدید سرزده وزیر نیرو از فعالیت های توزیع برق تهران بزرگ

رضا اردکانیان و هیأت همراه طی بازدیدی سرزده، از نزدیک در جریان فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قرار گرفتند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ صبح روز یکشنبه، چهارم شهریور ماه، رضا اردکانیان،وزیر نیرو، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر و حسین صبوری مدیرعامل این شرکت و جمعی از مدیران ارشد وزارت نیرو، طی بازدید از منطقه برق نارمک، سامانه 121 و مرکز کنترل و پایش شبکه برق (دیسپاچینگ) و مرکز پیگیری و رصد خانه حوزه ستادی شرکت، از نزدیک، از روند فعالیت های این مراکز قرار گرفتند.

رضا اردکانیان با حضور در مرکز خدمات مشترکین منطقه برق نارمک، ضمن تاکید بر ضرورت احترام به حقوق مشترکان اظهار داشت: هدف صنعت برق، ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان می باشد و از کارکنان انتظار می رود با استفاده از ایده های نو در ارائه خدمت به مردم پیشرو باشند.

در ادامه این بازدید وزیر نیرو، با تشکر از همراهی صمیمانه هموطنان تصریح کرد: در سال جاری مدیریت مصرف برق از سوی مردم فهیم کشورمان، سبب شد، تا تمامی اقشار در سراسر کشور از نعمت برق برخوردار شوند.

او همچنین افزود: صنعت کشور نیازمند برق پایدار و مطمئن است و تمام مسئولان این عرصه باید تمام توان خود را به کار بسته تا این صنعت همانند گذشته با سر بلندی، روند فعالیت خود را ادامه دهد.

او ادامه داد: تجربه بسیار زیادی برای سال آینده کسب کردیم و اکنون با پشت سر گذاشتن بحران پیک تابستان، باید گفت که تاثیر اصلاح الگوی مصرف مردم و تغییر ساعت کار ادارات در تابستان امسال، در مدیریت صحیح برق انکار ناپذیر بوده است.

اردکانیان همچنین با اشاره به اینکه برق زیر ساخت مهمی در کشور است تاکید کرد: تمام صنعت برق در راستای تحقق اهداف چشم اندازکشور، باید دست در دست هم، تا حصول نتیجه رضایت بخش تلاش کنند و شما کارکنان خدوم صنعت برق نیز باید با صبر و بردباری در بحران های احتمالی، رضایت مردم را در هر شرایطی از اولویت های کاری خود، قرار دهید.

در جریان این بازدید، حسین صبوری، با اشاره به مسئولیت خطیر توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در تامین برق پایدار 5/4 میلیون مشترک تصریح کرد: 13 درصد از مشترکین کل کشور در شهر تهران هستند و رضایت آنان یکی از اهداف اصلی این شرکت است.

او همچنین اظهار داشت: نحوه فعالیت ها و پاسخگویی کارکنان به مشترکان در این شرکت روند مطلوبی دارد و خوشبختانه هر سال نسبت به سال گذشته میزان تماس با سامانه121، پنج درصد کاهش داشته است که این نشان از پیشرفت این شرکت در ارائه خدمات مطلوب می باشد؛ همچنین تمامی تماس های مشترکان، پایش و از نحوه پاسخگویی اپراتورها نظرسنجی انجام می شود و در حال حاضر شاهد رضایت 95 درصدی مردم از نحوه پاسخگویی کارکنان این شرکت در سال جاری بوده ایم.

صبوری در ادامه گفت: مرکز کنترل راهبردی شبکه برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با رصد لحظه ای و آنلاین شبکه های برق فشار ضعیف و فشار متوسط شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور اسلامی ایران، بر اساس اطلاعات دریافتی از کنتورهای منصوبه بر روی فیدرهای 20 کیلوولت و پست های فوق توزیع و اطلاعات 110 فیدر فوق توزیع و 1300 فیدر فشار متوسط، گزارش پیک بار مصرفی را ارائه می کند.

مدیر عامل با بیان اینکه؛ این سامانه یک ابزار مدیریتی در جهت کنترل مدیریت مصرف که در اختیار مدیران قرار دارد؛ افزود: بهره گیری از این ظرفیت ها گام موثری در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده در خصوص گذر از پیک تابستان 97 بوده است.

در پایان گفتنی است؛ وزیر نیرو، با حضور در جمع مردم و طی مسیر خیابان فردوسی تا میدان انقلاب از طریق سامانه اتوبوسرانی از نزدیک با شهروندان پایتخت دیدار و پای درد و دل آنان نشست و به سخنان و انتظارات آنها گوش فرا داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966811

وب گردی

وب گردی