درمراسم امضای تفاهم‌نامه سه جانبه میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،سازمان بسیج مستضعفین و سازمان مدیریت صنعتی بر توسعه و شکوفایی صنعتی با اولویت نقاط محروم و کمتر برخوردار تاکید شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در این مراسم که در محل سالن کنفرانس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی برگزار شد ، همکاری در خصوص ارتقای توانمندی و افزایش قابلیت در بنگاه‌های اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار با در نظر گرفتن چارچوب اجرایی راه اندازی کلینیک های کسب و کار در دستور کار سه سازمان قرار گرفت.

این تفاهم نامه از زمان امضا برای 3 سال تعیین شده است که طرفین پس از امضا ملزم به تشکیل کمیته ای با عنوان کمیته راهبری جهت تعیین سازوکار همکاری شده اند.

اجرای برنامه های مشترک در حوزه صنایع کوچک و شهرک های صنعتی شامل کمک به توسعه و شکوفایی صنعتی با اولویت نقاط محروم و کمتر برخوردار از طریق حمایت و پشتیبانی لازم جهت ارتقای توانمندی و افزایش قابلیت در بنگاه‌های اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار، فرهنگ سازی در این حوزه و همچنین کمک به فعال سازی صنایع راکد و نیمه فعال از موضوعات همکاری این تفاهم نامه است.

گفتنی است، صادق نجفی«مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران»، فرشاد مقیمی«معاون صنایع کوچک این سازمان» و جمعی از معاونین و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، شهبازی«مدیر عامل سازمان بسیج مهندسین صنعتی»، ابوالفضل کیانی«مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی» در این ححضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966818

وب گردی

وب گردی