«تندرلویین» روی دیگر سانفرانسیسکو

در قلب ایالت سانفرانسیسکو که یکی از مناطق اعیانی نشین آمریکا به شمار می آید و متمولین بسیاری در آنجا زندگی می کنند، محله ای به نام «تندرلویین» (Tenderloin) وجود دارد که در آنجا زندگی به گونه ای دیگر در جریان است. مستند «مرا دوست داشته باش تندرلویین» (Love Me Tenderloin) به روایت این محله می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی؛ در این مستند که از قاب شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به نمایش گذاشته می شود، به سراغ محله «تندرلویین» سانفرانسیسکو رفته، جایی که محلی برای زندگی بی خانمان ها، معتادان و روسپی ها تبدیل شده است به طوری که نیمی از ساکنین آنجا زیر خط فقر زندگی می کنند. در این مستند کارگردان، به بهانه شرایط این محله، زندگی چند تن از شهروندان سان فرانسیسکویی که نماینده قشر بی بضاعت هستند را به تصویر می کشد.

مستند «مرا دوست داشته باش تندرلویین» (Love Me Tenderloin) به نویسندگی و کارگردانی هنری کوئینته، محصول سال 2014 در سه قسمت 25 دقیقه ای از روز سه شنبه 6 شهریور ماه ساعت 8:30 به وقت تهران از آنتن هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان رو زبازپخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966819

وب گردی

وب گردی