بیمه شاغلان کسب‌وکارهای اینترنتی به کجا رسید؟

دبیر اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی گفت: با تفاهم این اتحادیه و سازمان تأمین اجتماعی شاغلان در کسب‌وکارهای مجازی می‌توانند خود را بیمه کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا الفت نسب دبیر اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی از تفاهم این اتحادیه و سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه شدن شاغلان در کسب‌وکارهای مجازی خبر داد و اظهار داشت: طبق این تفاهم فعالان در کسب‌وکارهای اینترنتی می‌توانند خود را بیمه کنند.

او توضیح داد: اقدامات لازم برای اجرایی شدن این تفاهم از سمت اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی انجام شده و سایر اقدامات در طرف سازمان تأمین اجتماعی در دست انجام است.

الفت نسب ادامه داد: این بیمه شکلی از بیمه خویش‌فرما است که در آن امکانات بیشتری نسبت به بیمه خویش‌فرما ارائه می‌شود و کسب و کارهای اینترنتی نیز معافیت‌هایی را براساس سطح همکاری برای افرادی که با آنها کار می‌کنند قائل خواهند شد.

او با بیان اینکه طبق این تفاهم انتظارمان از این بیمه چنین است، گفت: البته تعیین جزئیات معافیت‌های شرکت‌ها برای همکارانشان در اختیار شرکت‌ها است.

دبیر اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی افزود: این تفاهم قرار بود از خردادماه اجرایی شود که به دلیل طولانی شدن اقدامات در سمت سازمان تأمین اجتماعی، وعده اجرایی شدن این تفاهم در روزهای آینده داده شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 966833

وب گردی

وب گردی