زوج  نیکوکار در سکوت و گمنامی به داد زوج‌های جوان و بیماران نیازمندمی رسند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان از وقف ملک مسکونی زوج واقف کوهبنانی در شهر یزد جهت کمک به نیازمندان این شهرستان در استان کرمان خبر داد و گفت: این زوج جوان نخواستند نامشان فاش شود.

به گزارش ایسکانیوز حسن جعفری؛ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان درباره وقف ملکی در یزدگفت: در راستای اقدام نیک و ارزشمند زوج خیر کوهبنانی، منزل مسکونی به مساحت 110 متر مربع در یزد جهت کمک به فقرا، زوج های جوان و بیماران نیازمند در شهرستان کوهبنان استان کرمان وقف شد.

وی با اشاره به اینکه در متن وقف‌نامه اداره اوقاف شهرستان به عنوان متولی ملک قرار داده شده تا پس از حیات واقفان نسبت به اجرای نیت وقف اقدام کند، تصریح کرد: این زوج جوان نخواستند نامشان فاش شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: کمک به مخارج برنامه‌های عزاداری و روضه‌خوانی و تأمین هزینه‌های عملیات عمرانی و فرهنگی مهدیه شهرستان نیز از دیگر نیات ذکر شده در وقف‌نامه است.

جعفری با اشاره به اینکه ارزش موقوفه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 8 مورد وقف جدید توسط خیرین نیکوکار در این شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966844

وب گردی

وب گردی