فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه ال ان جی

اولین همایش جدا‌سازی کرایوژنیک هوا و مینی ال ان جی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت آریا پتروتوان و شرکت چینی فورچون روز دوشنبه 5 شهریور‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، معرفی فناوری و تکنولوژی شرکت فورچون در زمینه واحد‌ جدا‌سازی هوا و واحد‌های مینی‌ال ان جی، معرفی توانمندی‌های شرکت آریاناپتروتوان، پژوهشگاه صنعت نفت و انستیتو LNG ایران را می‌توان از مهم‌ترین محور‌های این همایش برشمرد.

بر اساس این گزارش، مطالعه امکان‌سنجی استفاده از ال ان جی به عنوان سوخت توسط دانشگاه اهواز و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه مینی ال ان جی از دیگر موضوعاتی است که در این همایش مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است که در بخش دوم این همایش پنل تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان این سه شرکت برگزار می‌شود که در این پنل تبادل نظر در مورد درس آموخته‌های پروژه‌های در حال اجرا ، پروژه‌های گذشته و فعالیت‌های تحقیقاتی انجام شده مورد واکاوری قرار می‌گیرد.

خاطر نشان می‌شود در این همایش معاون فناوری و روابط‌بین‌الملل پژوهشگاه، مدیر عامل شرکت آریانا پتروتوان، مدیرعامل شرکت چینی فروچون و مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966920

وب گردی

وب گردی