شهاب حسینی در پروژه دیگری فعالیت می کند/ بازیگران انتخاب نشده اند

کارگردان فیلم سینمایی «پسرها گریه نمی کنند» گفت: صحبت هایی با شهاب حسینی انجام داده ایم؛ اما او در پروژه دیگری مشغول فعالیت است.

پوران درخشنده در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در مورد آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «پسرها گریه نمی کنند»، گفت: هنوز مراحل پیش تولید آغاز نشده و بازیگری را هم انتخاب نکرده ایم. به محض مشخص شدن نفرات کار را شروع خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور شهاب حسینی در این فیلم افزود: صحبت هایی با شهاب حسینی انجام داده ایم اما او در پروژه دیگری مشغول فعالیت است. با این حال همچنان احتمال دارد که او برای حضور در فیلم «پسرها گریه نمی کنند» برسد.

درخشنده ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم تا فیلمی بسازم که واقعیت ها را نشان دهد و به فیلم های دیگر که برای گیشه ساخته می شوند یا نه فکر نمی کنم.

کارگردان سینما اظهار داشت: ساخت فیلم برای گیشه دلایل خاص خود را دارد که درحال حاضر نمی خواهم به این موضوع فکر کنم و تمرکزم روی ساخت فیلم «پسرها گریه نمی کنند» است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ام بر این است تا فیلم را به جشنواره فجر برسانم و تلاشم را خواهم کرد تا هرچه زودتر استارت فیلمبرداری را بزنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 966941

وب گردی

وب گردی