دبیرکل حزب اراده ملت : پاسخ های روحانی  بسیار کلی بود

احمد حکیمی پوردبیر کل حزب اراده ملت گفت: پاسخ هایی که رئیس جمهور در جلسه امروز مجلس، بسیار کلی بود و تلاش کرد رویکردی همدلانه را پیش ببرد.

احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به جلسه سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پاسخ هایی که رئیس جمهور در این جلسه ارائه داد، بسیار کلی بود و تلاش کرد تا رویکردی همدلانه را پیش ببرد.

وی افزود: بنده احساس می کنم که آقای رئیس جمهور بسیار خوش باورانه وارد مجلس شورای اسلامی شد؛ در حالی که قبل از جلسه احتمال این که نمایندگان از پاسخ های رئیس جمهور قانع نشوند وجود داشت.

حکیمی پور ادامه داد: در این جلسه، به پاسخ های رئیس توجه چندانی نمی شد و ظاهرا از قبل تصمیم گرفته شده بود که نمایندگان نباید از جواب های رئیس جمهور قانع نشوند.

دبیر کل حزب اراده ملت با بیان این که پاسخ های رئیس جمهور بر نمایندگان اثر گذار نبود تصریح کرد: اکثریت مجلس شورای اسلامی تصمیم‌شان بر این بود که از پاسخ های آقای روحانی قانع نشوند به طور کلی طرح سوال از رئیس جمهور، یک حرکت سیاسی بود.

گفتنی است ؛ صبح امروز حسن روحانی رئیس جمهور به منظور پاسخ گویی به سوالات نمایندگان در حوزه های اقتصادی، ارزی و... در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

در پایان این جلسه اما نمایندگان از پاسخ های وی قانع نشدند و این موضوع برای بررسی های بیشتر به قوه قضائیه ارجاع داده شد.

همچنین پیش از حسن روحانی، محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم در سال 1391 برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مجلس حضور یافته بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 966997

وب گردی

وب گردی