بازگشت 2700 حاجی به کشور تا پایان روز پنجم شهریور/ ایران ایر با حداقل تاخیر

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ورود 2700 حاجی به کشور از روز گذشته 5 شهریور ماه خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: عملیات رفت حج تمتع 97 که از روز چهارشنبه 27 تیرماه به مکه و مدینه آغاز و در روز 24 مردادماه به پایان رسیده بود، از روز گذشته 5 شهریور عملیات بازگشت حجاج به کشور آغاز شد.

او افزود: در روز گذشته در مجموع 10 پرواز از 5 فرودگاه کشور از جمله 2 پرواز فرودگاه امام (ره)، 1 پرواز فرودگاه زنجان، 1 پرواز فرودگاه بوشهر ، 3 پرواز فرودگاه اهواز و 3 پرواز از فرودگاه مشهد انجام شد.

جعفرزاده تصریح کرد: 5 پرواز توسط شرکت هواپیمایی هما و 5 پرواز توسط شرکت سعودی انجام شد که در عملیات مذکور میانگین تاخیرات شرکت هواپیمایی سعود 73 دقیقه و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران کمتر از 30 دقیقه بوده است که تاخیر عملیات رفت این شرکت نیز به همین میزان حداقلی گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تا پایان عملیات رفت زائران حج تمتع97 در مجموع 315 پرواز انجام شد که بیشترین پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) با 91 پرواز و پس از آن فرودگاههای مشهد (مقدس)، اصفهان، اهواز، شیراز و همدان شاهد بیشترین پرواز عملیات رفت زائران بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 967007

وب گردی

وب گردی