کادر فنی استقلال زیر تیغ انتقادات/ عود کردن مصدومیت‌های قدیمی

هافبک تیم فوتبال استقلال دقایقی قبل از شروع دیدار تیمش مقابل السد مصدوم شد و انتقاد دیگری را متوجه کادر فنی آبی پوشان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی کریمی چند دقیقه مانده به آغاز دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از ناحیه کمر احساس ناراحتی کرد و جای خود را به مارکوس نویمایر داد.

بنا بر اعلام کادر فنی استقلال، کریمی قبل از بازی و هنگام گرم کردن مصدوم شد اما شنیده می شود آسیب دیدگی کهنه هافبک آبی پوشان دوباره عود کرده است.

در ابتدای فصل انتقادات فراوانی به خرید کریمی به خاطر مصدومیت کمر مطرح شد. وی دو روز قبل از دیدار استقلال و السد قطر به کادر پزشکی باشگاهش اعلام کرد از ناحیه کمر احساس درد می‌کند و حتی پزشکان استقلال به شفر اعلام کردند کریمی از ناحیه کمر دچار مشکل است و شاید نتواند استقلال را همراهی کند.

البته میزان مدت دوری این بازیکن از میادین مشخص نیست ولی مصدومیت علی کریمی از همان ناحیه‌ای اتفاق افتاده که در فصل نقل و انتقالات بارها به مسئولان وقت این باشگاه هشدار داده شد، حتی دکتر امین نوروزی، پزشک باشگاه آبی پوش پایتخت پیرامون این بازیکن با مدیران قبلی این باشگاه دچار اختلاف شد و در چند نوبت اعلام کرد بازیکنان نباید بدون تست‌های پزشکی با این باشگاه قرارداد امضا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967028

وب گردی

وب گردی